نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

استودیو تک لند: بازی Hellraid کنسل نشده است و برنامه های بزرگی برای آن داریم

استودیو تک‌لند پیش از عرضه‌ی بازی موفق Dying Light اعلام کرده بود که روی پروژه‌ی دیگری به نام Hellraid نیز کار می‌کند. این بازی به دلایلی موقتا متوقف شد و در سکوت خبری فرو رفت. اما این استودیو اعلام کرده است که برای پروژه‌اش برنامه‌های بزرگی دارد.

پیش از عرضه‌ی بازی موفق Dying Light، استودیو تک‌لند اعلام کرده بود که همزمان بر روی پروژه‌ی دیگری به نام Hellraid نیز کار می‌کند. در اواسط بهار سال گذشته این استودیو تصمیم گرفت تا تمام تمرکزش را بر روی اتمام بازی Dying Light و بسته‌های الحاقی آن قرار دهد و بعدا سراغ پروژه‌ی Hellraid برود، به همین دلیل این پروژه موقتا متوقف شد. از آن زمان تاکنون هیچ خبر خاصی درباره‌ی وضعیت این پروژه از سوی تیم توسعه‌ی تک‌لند منتشر نشد تا گمانه‌ها مبنی بر لغو Hellraid قوت بگیرد.

اما به تازگی پاوِل مارچوکا، مدیر اجرایی استودیو تک‌لند، در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ی انگلیسی تلگراف (The Telegraph) اعلام کرده است که این استودیو هم اکنون مشغول کار بر روی بازی Hellraid است:

ما کار روی این پروژه را موقتا متوقف کردیم زیرا برنامه‌های بسیار بزرگتری برای این بازی داشتیم، اما هرگز صحبتی از لغو آن نبوده است.

استودیو تک‌لند در اواسط بهار سال گذشته (ماه می 2015) در مورد لغو این بازی گفته بود:

med_hellraid-skeleton-warriorما رسما اعلام می‌کنیم که Hellraid، بازی فانتزی تاریکمان که مراحل اولیه‌ی خود را سپری می‌کند و برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده بود، منتشر نخواهد شد و فرآیند توسعه‌ی آن به حال تعلیق درآمده است. در ماه‌های اخیر یک ارزیابی داخلی صورت دادیم و به این نتیجه رسیدیم که Hellraid در فرم و وضعیت کنونی‌اش انتظارات ما را از این پروژه برآورده نمی‌کند. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم تا بهترین راه را انتخاب کنیم، یعنی تمام پروژه فانتزی تاریکمان را کاملا از اول برنامه‌ریزی کنیم.

زمانی که Hellraid معرفی شد بسیار شبیه بازی Dying Light بود و تنها رنگ و لعابی متفاوت داشت. اما با تصمیمات گرفته شده و تغییرات اساسی‌ای که این پروژه به خود دیده است باید صبر کرد و دید تک‌لند در این مدت چه چیزی از آب درآورده است. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

اگر هنوز چیزی از این بازی نشنیده‌اید و اطلاعاتی از آن ندارید می‌توانید در ادامه آخرین تریلری را که از این بازی منتشر شده است را تماشا کنید:

|

منبع: OnlySP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده