نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

بسته بهینه سازی نسخه پی سی Gears of War: Ultimate Edition هفته آینده عرضه خواهد شد

نسخه پی‌سی بازی Gears of War: Ultimate Edition که چند هفته پیش منتشر شد متاسفانه از مشکلات فنی انگشت‌شماری رنج می‌برد، اما هفته آینده بروزرسانی جدیدی در دسترس قرار می‌گیرد که بسیاری از مشکلات بازی را رفع خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مشکلات فنی متعدد، ضعف گسترده در عملکرد و ناسازگاری با کارت‌های AMD ، سهم طرفداران Gears of War: Ultimate Edition از نسخه رایانه‌های شخصی ویندوزی بازی بوده است. اما خوشبختانه The Coalition، استودیوی مسؤول بازسازی، مشکلات متعدد پورت  این اثر را تایید کرده و اعلام کرده است که هفته آینده، بسته بهینه‌ساز جدیدی را برای آن منتشر خواهد کرد. اگرچه با نصب این بسته تمام نقص‌های گزارش شده برطرف نخواهند شد، اما می‌توان آن را آغازی بر روند بهینه‌سازی بازی به‌شمار آورد.

از ویژگی ‌های کلیدی بروزرسانی جدیدی می‌توان به بهبود در عملکرد، بهبود در فناوری نورپردازی «Ambient Occlusion» و یک «Refactor» جدید در شاخه تنظیمات بافت‌ها (Refactor به تکنیکی دقیق برای تغییر در ساختار کدهای موجود گفته می‌شود؛ در این روش، ترکیب درونی کدها، به‌طور اساسی تغییر می‌کند اما در الگوریتم کلی و رفتار ظاهری آن‌ها تغییری ایجاد نمی‌شود) برای بازتاب دادن هرچه سریع‌تر درخواست‌های VRAM و همچنین برای مدیریت بهتر سطوح بافت‌ها در تنظیمات مختلف، اشاره کرد. همچنین پس از نصب بسته، تنظیمات پیش‌فرض مربوط به روان ساختن اشاره‌گر ماوس، از کار خواهد افتاد و تجربه گیم‌پلی، لذت‌بخش‌تر خواهد شد.

البته همان‌گونه که در ابتدای خبر نیز گفته شد، بهینه‌ساز جدید تمام ایرادهای بازی را از بین نخواهد برد. استودیوی The Coalition پس از عرضه این بسته، باید به رفع سایر مشکلات بازی بپردازد؛ مشکلات مربوط به پروتکل‌های تبدیل آدرس (NAT)، وقفه‌های طولانی در Matchmakingها، بارگیری ناقص بافت‌ها، باز نشدن اچیومنت‌ها و پشتیبانی نکردن از صفحه‌های نمایش فوق عریض، همه و همه از موانع فراوانی هستند که بر سر راه Gears of War: Ultimate Edition قرار دارند و باید برای آن‌ها نیز، راه‌حل‌هایی تعبیه شود. در حال حاضر، The Coalition تمام تمرکز خود را بر روی توسعه Gears of War 4 گذاشته است و اگر نسخه پی‌سی این اثر نیز با چنین مشکلاتی روبه‌رو شود، نام و اعتبار سری لطمه خواهد خورد.

نسخه ایکس‌باکس وان Gears of War: Ultimate Edition در تاریخ ۳ شهریور ۱۳۹۴ عرضه شد و توانست از زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کند. شما می‌توانید بررسی آن را در دو قالب متنی و ویدیویی مطالعه و تماشا کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده