نویسنده: نيما ارضی
// چهار شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

جدول بازی های مرحله حذفی مسابقات Dota Pit مشخص شد

هفته آینده مرحله حذفی فصل چهارم از مسابقات Dota Pit بازی Dota2 در شهر اسپلیت کرواسی برگزار خواهد شد. در این مسابقات ۸ تیم به رقابت خواهند پرداخت و امروز جدول مرحله حذفی این مسابقات توسط برگزار کنندگان اعلام شده است. با ما در زومجی همراه باشید.

اگرچه مسابقات Dota Pit، فصل چهارم خود را تجربه می کند اما این اولین بار است که مرحله حذفی این مسابقات تحت شبکه محلی برگزار می‌شود. این مسابقات در تاریخ ۱۹ و ۲۰ مارس (۲۹ و ۳۰ اسفند) در اسپلیت کرواسی برگزار خواهد شد. همچنین پس از مسابقات زمستانی شانگهای، اولین مسابقات بازی دوتا ۲ خواهد بود که برگزار می شود و ۶ تیم که در مسابقات شانگهای حاضر بودند نیز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

ption id="attachment_112993" align="aligncenter" width="281"]Dota Pit season 4 Trophy جام قهرمانی فصل چهارم مسابقات Dota Pit

هر یک از تیم‌های دعوت شده به این مسابقات در مرحله اول به مصاف یکی از تیم‌های صعود کرده از مرحله گروهی خواهد رفت. بازی‌های مرحله حذفی مسابقات از سیستم BO3 (بیشترین برد از سه بازی) پیروی می‌کند و بازی‌ها در مرحله اول به صورت تک حذفی انجام می‌شود.

Dota pit Season4 playoff schedule

۵۰ درصد از مبلغ خرید بلیت، به مبلغ جایزه این مسابقات اضافه خواهد شد که تا به حال مبلغی در حدود ۱۸۹ هزار و ۶۰۹ دلار جمع آوری شده است. برنده این مسابقات علاوه بر این جایزه، جام قهرمانی این مسابقات را نیز دریافت خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با بازی‌های مرحله حذفی فصل چهارم مسابقات Dota Pit چیست؟ کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد؟

منبع:Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده