// دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

احتمال ساخت بازی Devil May Cry 5 قوت گرفت

هرچند سازندگان در سال گذشته از عدم ساخت نسخه‌ی جدیدی از مجموعه Devil May Cry خبر دادند، با این حال اکنون با انتشار تصویری از حضور بازیگران دو شخصیت اصلی شماره چهارم، شایعات پیرامون عرضه نسخه‌ی پنجم قوت گرفته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با گذشت ۸ سال از انتشار Devil May Cry 4، بدون شک طرفداران واقعی مجموعه سطرهای اخبار پیرامون این بازی را به خوبی برای دیدن نشانه‌هایی از ساخت شماره‌ای جدید مطالعه می‌کنند. اکنون بعد از مدت‌ها، انتشار تصویری از حضور دو صداپیشه و بازیگر موشن کپچر بازی Devil May Cry 4 در کنار یگدیگر به شایعات پیرامون ساخت Devil May Cry جدید دامن زده است. با توجه به دوستی روبِن لانگدون (Reuben Langdon) و جانی یونگ وش (Johnny Yong Bosch) در گذشته نیز تصویر حضور این دو بازیگر را در کنار یکدیگر مشاهده کرده‌ایم. اما ویژگی تصویر جدید در چیست؟

در این عکس سلفی روبن لانگدون و جانی بوش، هر دو بازیگر و صداپیشه‌ی Devil May Cry، در کنار یکدیگر با لباس موشون کپچر برای یک بازی که از ساخت آن بی‌خبریم، دیده می‌شوند. آخرین بار این دو بازیگر در جریان ساخت Devil May Cry 4 در شرایط مشابهی دیده شده بودند. اکنون نیز احتمال حضور دوباره لانگدون و بوش برای تهیه‌ی نسخه‌ دیگری از این مجموعه وجود دارد.

از سوی دیگر در درجه اول روبن لانگدون برای بازی در نقش دانته در سری Devil May Cry The Abridged و همچنین دو بازی Devil May Cry 3 و Devil May Cry 4 شناخته می‌شود. این در حالی است که جانی بوش تنها در Devil May Cry 4 برای نقش شخصیت نِرو حضور داشته است.

devil may cry actor هنرپیشه بازیگر روبن لانگدون (راست) و جانی یونگ بوش (چپ) در کنار یکدیگر

تصویر بالا توسط بوش برای مدت کوتاهی برروی فیس‌بوک ارسال شد، اما این بازیگر به سرعت اقدام به حذف آن کرد. این موضوع خود احتمال ساخت بازی Devil May Cry 5 را قوت بخشیده است. هر چند نباید فراموش کرد بوش و لانگدون هردو در مجموعه‌های مختلفی از Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 گرفته تا The Last of Us، وظیفه‌ی صداپیشگی و ایفای نقش شخصیت‌های مختلف را برعهده داشته‌اند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید. به نظر شما شاهد انتشار Devil May Cry جدیدی در آینده خواهیم بود؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده