نویسنده: نيما ارضی
// دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۰

شایعه: تاریخ انتشار بازی Final Fantasy XV مشخص شد

طرفداران بازی Final Fantasy XV مدت زیادی است که منتظر اعلام تاریخ انتشار این بازی از سوی کمپانی اسکوئر‌انیکس هستند. به تازگی خبری منتشر شده است که بر اساس آن، تاریخ عرضه این بازی مشخص شده است. با ما در زومجی همراه باشید.

براساس خبری که توسط سایت Gematsu منتشر شده است، بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۳۰ سپتامبر۲۰۱۶ (۹ مهر ۱۳۹۵) عرضه خواهد شد. ۳۰ سپتامبر روز جمعه خواهد بود و به این دلیل که  اغلب تاریخ عرضه بازی‌ها در اروپا در این روز انجام می‌شود، می توان تا حدودی به این خبر اطمینان کرد.

وب سایت Gematsu در ادامه تاکید کرده است که این تاریخ توسط سه منبع قابل اعتماد تایید شده است. بازی Final Fantasy XV در این تاریخ برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در این خبر اشاره‌ای به نسخه رایانه‌های شخصی نشده است.

با توجه به اینکه در تاریخ ۳۰ مارس (۱۱ فروردین) زمان عرضه این بازی به صورت رسمی اعلام خواهد شد، این شایعه می‌تواند صحت داشته باشد. با این حال بهتر است تا زمان اعلام رسمی از سوی Square Enix منتظر بمانیم.

به نظر می رسد که انتشار این بازی در ماه سپتامبر کار درستی باشد. با توجه به اینکه تعداد زیادی از بازی‌های بزرگ در ماه‌های اکتبر (آبان) و نوامبر(آذر) عرضه خواهند شد، انتشار این بازی در این تاریخ می‌تواند به نفع آن باشد. پیش از این نیز دو بازی Destiny و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain نیز در ماه سپتامبر منتشر شده بودند.

نظر شما در رابطه با شایعه تاریخ انتشار بازی Final Fantasy XV چیست؟

منبع:Attackofthefanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده