نویسنده: معین کلهری
// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۹

تصاویر جدیدی از بازی Ratchet and Clank منتشر شد

کمپانی سونی، به‎تازگی تصاویر جدیدی از نسخه بازسازی شده بازی Ratchet and Clank  منتشر کرده است که واقعاً زیبا  به‎نظر می‎رسند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

جدیدترین عضو خانواده‎ی Ratchet and Clank  که از قضا یک بازسازی هم به‎حساب می‎آید، اولین بازی از این سری است که برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و کاملاً داستان جدیدی را از ریشه‌های این زوج بازگو می‌کند. حال، تصاویری از نسخه یادشده منتشر شده‎اند که همان سبک‎و‎سیاقِ دوست‎داشتنی گذشته را تداعی می‎کند. شما در ادامه می‎توانید تماشاگر این تصاویر باشید:

درحالی که داستان بازی متعاقب همان هسته اصلی گذشته است «رچت با کِلنک آشنا می‌شود و پس از آن این دو تصمیم می‌گیرند شخصیت منفی داستان را تحت‎نام دِریک متوقف کنند»، اما تمام قسمت‌های Ratchet & Clank پلی‌استیشن4، بازسازی یا بروز رسانی شده‌اند.

Ratchet & Clank پلی‌استیشن 4 همزمان با انیمیشن این سری با همین نام، بهار سال ۲۰۱۶ برای این کنسول عرضه خواهد شد. انیمیشن این اثر هم صداگذاران بزرگ هالیوود را شامل می‎شود و توسط کمپانی فوکِس (Focus) در تاریخ ۲۹ آپریل۲۰۱۶ بر روی پرده‎های نقره‎ای سینماها می‎رود.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: Attack of the fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده