نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

آیا محتوای دانلودی GTA 5 با حضور شخصیت CJ ساخته می‌شود؟

هنوز راک‌ استار عرضه محتوای دانلودی داستانی برای بازی Grand Theft Auto 5 را تایید نکرده است، اما شایعات متعددی در این رابطه وجود دارد. به تازگی صداپیشه شخصیت محبوب «سی‌جی» (CJ) هم به طور غیرمستقیم اعلام کرده که در این محتوای دانلودی حضور خواهد داشت.

می‌لی (MayLay)، خواننده معروف سبک هیپ-هاپ که در بازی GTA: San Andreas به جای شخصیت اصلی بازی یعنی CJ صحبت می‌کرد، به تازگی تصویری در اینستاگرام منتشر کرده که او را در کنار شاون فونتنو، صداپیشه شخصیت «فرانکلین» در GTA V نشان می‌دهد. در این تصویر سی‌جی و فرانکلین هم حضور دارند و در توضیح آن نوشته شده است: #CJ #Franklin #GTA Shh!

می‌لی (سمت چپ) و فونتنو (سمت راست) صداپیشگان شخصیت‌های سی‌جی و فرانکلین می‌لی (سمت چپ) و فونتنو (سمت راست) صداپیشگان شخصیت‌های سی‌جی و فرانکلین

نکته جالب درباره این تصویر تغییر توضیحات آن به وسیله می‌لی است. در ابتدا توضیح زیر عکس به این شکل بود: #CJ #Franklin #GTA DLC? Shh! همانطور که می‌بینید می‌لی کلمه DLC را پس از مدتی حذف کرده است. این کلمه به طور مشخص به محتوای دانلودی بازی GTA V اشاره می‌کند، اما معلوم نیست که چه چیزی باعث شده تا می‌لی آن را حذف نماید.

حدود دو ماه پیش فونتنو هم تصویری در اینستاگرام منتشر کرده بود که وی را در حال ضبط حرکات موشن کپچر و در جایی شبیه استودیوی راک‌استار نشان می‌داد. این موضوع باعث شده بود تا شایعات مربوط به ساخته شدن محتوای دانلودی GTA V قوت بیشتری بگیرند. البته می‌لی و فونتنو تا کنون تنها افرادی هستند که به این شایعه اشاره کرده‌اند؛ چندی پیش ند لوک، صداپیشه شخصیت «مایکل» در GTA V گفته بود که هیچ اطلاعی در مورد ساخته شدن محتوای دانلودی بازی ندارد.

راک‌استار قبلا اعلام کرده بود که تمام اعضای اصلی تیم سازنده GTA V در حال حاضر بر روی GTA Online مشغول به کار هستند و این یعنی فعلا نباید منتظر عرضه یک محتوای دانلودی برای بخش داستانی شماره پنجم مجموعه بمانیم. شاید هم در نمایشگاه E3 امسال که در ماه ژوئن (خرداد-تیر ۱۳۹۵) برگزار می‌شود شاهد رونمایی رسمی از این DLC پرسروصدا باشیم.

بازی Grand Theft Auto V در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های نسل قبل عرضه شد، در ۲۰۱۴ برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به انتشار رسید و یک سال بعد نیز در دسترس صاحبان رایانه‌های شخصی قرار گرفت. داستان بازی در ایالت خیالی «سن آندریاس» و شهر «لوس سانتوس» جریان دارد و ماجراهای سه تبهکار حرفه‌ای را روایت می‌کند که تحت فشار یک سازمان دولتی مرتکب سرقت‌های مسلحانه می‌شوند. در پایان بازی، قصه سه شخصیت اصلی به سرانجام می‌رسد، اما هنوز پیرنگ‌ها و خرده‌پیرنگ‌های زیادی در دنیای بزرگ GTA V وجود دارند که می‌توانند دستمایه ساخت یک محتوای دانلودی یا حتی یک بازی کاملا جدید شوند.

به نظر شما آیا راک‌استار بالاخره DLC داستانی بازی GTA V را معرفی می‌کند؟

منبع: SsegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده