نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بخش داستانی Gears of War 4 با نرخ ۳۰ و بخش چندنفره با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می شود

راد فرگوسن، رییس استودیو کوالیشن، پس از اینکه چندی پیش خبر از اجرای Gears of War 4 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه داده بود، اخیرا اعلام کرده که این نرخ مختص بخش چندنفره بازی است. وی همچنین احتمال عرضه نسخه پی‌سی را هم تایید کرده است. با زومجی همراه باشید.

یکی از بازی‌های خبرساز این روز‌ها Gears of War 4، جدید‌ترین نسخه از سری چرخ دنده‌های جنگ، است که ساخت آن را استودیو The Coalition برعهده دارد و یکی از بازی‌های موردانتظار سال ۲۰۱۶ محسوب می‌شود. حال راد فرگوسن، تهیه کننده بازی، پس از اظهارات پیشین خود در مورد کیفیت گرافیکی و نرخ فریم بازی، اطلاعات جدیدی در این مورد در مصاحبه با سایت گیم‌اینفورمر ارائه کرده است که بر اساس آن‌ها، بخش داستانی Gears of War 4 با رزولوشن 1080p و ۳۰ فریم بر ثانیه و بخش چند‌نفره آن با ۶۰ فریم اجرا خواهد شد. فرگوسن البته اشاره‌ای به رزولوشن بخش چند‌نفره بازی نداشته است.

وی همچنین در ادامه این مصاحبه و در مورد عرضه نسخه پی‌سی بازی هم از عبارت «ممکن است» استفاده کرد که هم راستا با صحبت‌های پیشین آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی مایکروسافت، است و احتمال عرضه بازی برای ویندوز 10 را افزایش می‌دهد.

بازی Gears of War 4 روایت‌گر داستان پسر مارکوس فینیکس، شخصیت محبوب سه نسخه اول بازی، خواهد بود و وقایع داستانی آن طی ۲۴ ساعت اتفاق می‌افتند. این بازی پاییز ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

نظرات خود را در مورد نرخ فریم بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده