نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Magnis بر روی اپ استور اپل منتشر شد

چندی پیش بود که بازی خوش ساخت ایرانی مگنیس برروی پلتفرم اندروید منتشر شد و سازندگان بازی قول دادند به زودی آن را برروی پلتفرم iOS نیز منتشر کنند و حال آنها به قول خود عمل کردند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اواخر بهمن ماه، یک بازی خوش‌ساخت و نوآورانه از استودیو پاییزان که توسط تعدادی از اعضای قبلی استودیو راسپینا تشکیل شده، برروی پلتفرم اندروید منتشر شد. این بازی زیبا و خلاقانه توانست توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند و نشان داد صنعت بازی‌ ایران، پیشرفت‌های چشم‌گیری کرده و اگر توسعه‌دهندگان تمرکز خود را برروی ساخت بازی‌های کوچک و خلاقانه بگذارند، توانایی ساخت بازی‌های بسیار زیبایی را هم خواهند داشت.

در همان زمان عرضه، استودیو پاییزان اعلام کرد که به زودی بازی را برروی پلتفرم iOS نیز منتشر خواهد کرد و کسانی که دستگاه‌های شرکت اپل را دارند، می‌توانند بازی را تجربه کنند. چندی پیش این اتفاق رخ داد و بازی Magnis برروی اپ‌استور شرکت اپل قرار گرفت. فرق اصلی نسخه اپل با نسخه اندروید بازی، در پولی بودن آن است. نسخه اپل بازی Magnis بر خلاف نسخه اندرویدش رایگان نیست و با قیمت ۱.۹۹ دلار برای خرید قرار گرفته است.

ما نیز در زومجی همزمان با انتشار بازی نسخه اندروید آن را بررسی کردیم و به آن امتیاز بسیار خوب ۸ دادیم. دانیال نوروزی در نقد خود از بازی نوشت:

مگنیس به عنوان یک بازی موبایل کم حجم و تفننی توانسته تا حد زیادی موفق ظاهر شود. جلوه‌های گرافیکی و از همه مهم‌تر، سیستم کنترل خلاقانه و پیاده‌سازی سیستم سلامتی نوآورانه، از مشخصه‌های اصلی مگنیس است. اگر به دنبال چالش هستید حتما مگنیس را امتحان کنید، با این حال انقدر از مهارت خود مطمئن باشید که مراحل بالاتر را هم بتوانید بدون پرداخت درون برنامه‌ای و خرید الماس رد کنید. بزرگترین مشکل بازی محدود کردن شما به خرید یا صبر برای پر شدن جان مگنیس است که همین مسئله از سرعت بازی می‌کاهد. جدا از همه این موضوعات، مگنیس به عنوان آغاز کار استودیو پاییزان، پروژه‌ای موفق و شایسته است.

 

دانلود بازی از کافه بازار | دانلود بازی از اپ‌استور اپل


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده