نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

احتمال بازسازی بازی Abe's Exoddus

پس از موفقیت چشمگیر بازسازی بازی Oddworld: Abe's Oddysey، سازنده بازی با انتشار توییتی در حساب رسمی خود، از احتمال بازسازی دنباله این بازی خبر داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مدتی پیش بود که Oddworld Inhabitants، بازی Abe's Oddysey را بازسازی و با نام Oddworld: New 'n' Tasty منتشر کرد. این بازی توانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند و استودیو سازنده اعلام کرده بود که قسمت دوم بازی نیز بازسازی خواهد شد، اما دیگر خبری از بازسازی ادامه بازی نبود تا اینکه این استودیو امروز توییتی در حساب رسمی توییتر خود درباره پروژه بعدی خود منتشر کرد که در آن عکس زیر دیده می‌شد:

بازسازی Abe's Exoddus

در متن این توییت نیز پیغام زیر دیده می‌شد:

برای تمام کسانی که قصد دارند بدانند چه اتفاقی در دنیای Oddworld قرار است اتفاق بیفتد، باید به شما بگوییم که به زودی خبرهای جدیدی برای شما داریم.

اما این توییت و عکس متعلق به چه بازی است؟ اگر کمی دقت کنید، متوجه می‌شوید که عکس منتشر شده در حساب توییتر این استودیو، تکه بزرگ شده از عکسی است که در سال ۱۹۹۸ برای تبلیغ بازی Oddworld: Abe's Exoddus منتشر شده بود و همین عکس احتمال ساخته شدن بازسازی بازی را قوت می‌بخشد. در ادامه می‌توانید عکس اصلی را مشاهده کنید:

بازسازی Abe's Exoddus

داستان بازی Abe's Exoddus دقیقا از پایان بازی Abe's Oddysee آغاز می‌شود. در این قسمت، ایب توسط تعدادی روح مطلع می‌شود که گلاکانز به یک قبرستان مودوکن حمله کردند و این وظیفه ایب است که جلوی گلاکانز را بگیرد و مودوکن‌ها را آزاد کند.

اینطور که به نظر می‌رسد باید به زودی منتظر اعلام خبر رسمی بازسازی این بازی باشیم. نظر شما درباره بازسازی این بازی کلاسیک چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده