نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

تاریخ انتشار احتمالی بازی Overwatch مشخص شد

یکی از کاربران وب‌سایت نئوگف، در یکی از تبلیغات وب‌سایت ای‌جی‌ان متوجه شده که به احتمال بسیار زیاد بازی بسیار موردانتظار Overwatch در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۶ (۴ خرداد ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی بلیزارد که سال‌ها تجربه در ساخت بازی‌های MMORPG همانند World of Warcraft دارد، حال می‌خواهد وارد ژانر شوتر اول شخص بشود و به این منظور بازی اورواچ را ساخته است. این بازی که اولین تلاش این کمپانی خوشنام در این ژانر است، هنوز تاریخ عرضه رسمی‌ آن مشخص نشده اما یکی از کاربران وب‌سایت NeoGAF اخیرا با یک کمپین تبلیغاتی در وب‌سایت معتبر ای‌جی‌ان برخورد کرده که زمان انتشار بازی را ۲۴ می ۲۰۱۶ (۴ خرداد ۱۳۹۵) اعلام می‌کند. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

بازی شوتر ۶ در مقابل ۶ بلیزارد در آینده نزدیک جریان دارد و در آن شخصیت‌های متعددی از جمله دانشمندان، سربازان و ماجراجویان وجود دارد که بر سر تصاحب نقاط مختلفی در سرتاسر دنیا با هم به مبارزه می‌پردازند. در مجموع Overwatch دارای ۲۱ قهرمان خواهد بود که هرکدام دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند.

همچنین کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند به نسخه آزمایشی عمومی آن که قرار است در تاریخ ۳ می (۱۴ اردیبهشت) آغاز شود، دسترسی خواهند داشت.

نظر شما درباره بازی شوتر بلیزارد چیست؟ آیا این بازی نیز می‌تواند به مانند بازی‌های قبلی این کمپانی به موفقیت دست پیدا کند؟

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده