// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تا دوشنبه با ۴ شخصیت جدید بازی Mortal Kombat X رایگان بازی کنید

تا به امروز ویژگی‌ها و امکانات متعددی در قالب بسته‌های الحاقی و افزایشی برای بازی Mortal Kombat X منتشر شده است. جدیدترین آنها اضافه شدن ۴ شخصیت جدید است که در آخر هفته‌ی جاری میلادی بصورت رایگان قابل بازی هستند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

بازی مبارزه‌ای و جذاب Mortal Kombat X، ساخته‌ی کمپانی ندررلم، در سال ۲۰۱۵  توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شد و تا حدودی دنباله‌ی نسخه‌ی قبلی خود بود. اما از بسیاری از شخصیت‌های همیشگی سری مورتال کامبت خبری نبود و این مساله به مذاق خیلی از طرفداران خوش نیامد. اما بعد از انتشار بازی مشخص شد که علی‌رغم غیبت بسیاری از شخصیت‌های کلاسیک و دوست داشتنی این سری، شخصیت‌هایی جدید و متنوع به آن اضافه شده که تا حدودی می‌تواند کمبود قبلی‌ها را جبران کند. تا به حال نیز دو بسته‌ الحاقی برای این بازی مهیج منتشر شده است که شخصیت‌های دیگری نیز در قالب این بسته‌ها به بازی اضافه و سیاهه‌ی شخصیت‌های آن را تکمیل کرده‌اند.

جدیدترین این بسته‌ها Kombat Pack 2 نام دارد. همانطور که پیش‌تر نیز در مورد این بسته در زومجی مطالبی را به سمع و نظرتان رساندیم، این بسته پرده از ۴ شخصیت متنوع بازی با اسامی Leatherface، Alien، Tri-Borg و Bo Rai Cho بر‌می‌دارد. قسمت جالب‌تر خبر این است که حتی کسانی نیز که مبلغ ۲۰ دلاری مورد نیاز را برای دریافت این ۴ شخصیت پرداخت نکرده‌اند، می‌توانند در بخش Premiere Tower با آنها بازی کنند و از زیر و بم فنون و تکنیک‌های آنان مطلع شوند. هنگام بازی در بخش Premiere Tower، در نهایت بازیکن با حالت Who's Next روبرو خواهد شد که به شما اجازه خواهد داد با هر یک از این ۴ شخصیت جدید بازی کنید. قابل ذکر است که این امکان بصورت محدود است و تا پایان روز دوشنبه ۱۷ اسفند ماه (۷ مارس) ادامه خواهد داشت. پیش از این در زومجی تریلر گیم‌پلی این ۴ شخصیت را مشاهده کردید. همچنین خواندید که پوسته‌های جدید قرون وسطایی یا Medieval برای بازی Mortal Kombat X منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد سری مورتال کامبت و همچنین اضافه شدن این ۴ شخصیت چیست؟ آیا شما هم در زمره‌ی بازیکنان آنلاین این بازی زیبا هستید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده