// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

نسخه پی سی بازی Kingdom Come: Deliverance با تاخیر عرضه می شود

نسخه رایانه‌های شخصی Kingdom Come: Deliverance، بازی نقش‌آفرینی قرون وسطایی طبق انتظار قبلی دیگر در تابستان سال ۲۰۱۶عرضه نخواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق گفته‌ی یکی از سخنگو‌های وارهورس، استودیو واقع در شهر پراگ به وب‌سایت پالیگان، تاریخ عرضه نسخه رایانه‌های شخصی بازی Kingdom Come: Deliverance از تابستان سال ۱۳۹۵ به زمان عرضه نسخه‌ی بازی برروی دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 تغییر کرده است.

هرچند سخنگوی وارهورس به طور خاص تاریخ عرضه دقیقی را برای این بازی تایید نکرد اما انتظار می‌رود که Deliverance همزمان با انتشار روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برای رایانه‌های شخصی نیز در سال ۲۰۱۶ عرضه شود.

بازی Kingdom Come: Deliverance در دوران اروپای قرون وسطا در سال ۱۴۰۳ روایت می‌شود. این بازی دارای عناصری مشابه بازی‌هایی شناخته شده‌ای نظیر The Elder Scrolls V: Skyrim ،The Witcher و Red Dead Redemption به انواع مختلف خواهد بود.

ساخت بازی Deliveranceنخستین بار با تامین مالی و کمک اعضای وب‌سایت کیک‌استارتر و موتور گرافیکی CryEngine شرکت کرای‌تک آغاز شد. نبود اژدها و جادو در بازی از جمله موضوعاتی است که Kingdom Come: Deliverance را از سایر محصولات مشابه جدا می‌کند. این بازی اکنون با سرپرستی دنیل واورا، از جمله خالقان مجموعه محبوب مافیا مراحل توسعه را ادامه می‌دهد.

استودیوی وارهورس اوایل سال جاری برای مدت کوتاهی این بازی را به صورت آلفا برای علاقمندان در دسترس قرار داده بود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده