نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Super Meat Boy برای Wii U منتشر خواهد شد

تامی رفنس، یکی از سازندگان بازی فوق‌العاده محبوب و زیبای مستقل Super Meat Boy امروز با انتشار توییتی اعلام کرده که این بازی به زودی برای کنسول Wii U منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سال ۲۰۱۰، یک بازی مستقل به نام Super Meat Boy توسط دو فرد منتشر شد که توانست به سرعت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مستقل شود. امروز تامی رفنس، یکی از سازندگان بازی در حساب رسمی خود در توییتر اعلام کرد که پس از نزدیک به شش سال، این بازی برای کنسول Wii U منتشر خواهد شد. پیش از این در جریان کنفرانس آنلاین نینتندو دایرکت، این خبر به صورت ضمنی اعلام شده بود. متن توییت رفنس به شرح زیر است:

Super Meat Boy به زودی برای کنسول Wii U منتشر خواهد شد. بلیت‌ورکز وظیفه پورت این بازی را بر عهده دارد و در حال انجام کارهای نهایی بازی است. بازی باید طی دو ماه آینده در دسترس شما قرار بگیرد.

در ماه اکتبر سال گذشته میلادی (مهر ۱۳۹۴) رفنس با انتشار پیامی رمزآمیز به نحوی اعلام کرده بود نسخه‌ای از بازی برای کنسول Wii U در دست ساخت است.

بازی سوپر میت بوی در سال ۲۰۱۰ ابتدا برای کنسول ایکس‌باکس 360 منتشر شد و از آن زمان تقریبا برای تمام پلتفرم‌ها عرضه شده است. این بازی اخیرا از طریق ویژگی Backwards Compatibility برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز منتشر شد. نسخه Wii U بازی، اولین نسخه‌ای از بازی است که برای کنسولی از شرکت نینتندو عرضه می‌شود.

همچنین یکی دیگر از نکاتی که هنوز مشخص نشده، وجود موسیقی‌های اصلی بازی در نسخه Wii U آن است زیرا نسخه پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتای بازی، به دلیل مشکلات حقوقی، نتوانستند از موسیقی‌های اصلی بازی استفاده کنند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده