نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بسته الحاقی Outer Rim بازی Star Wars Battlefront دو قهرمان قابل بازی جدید دارد

بسته‌الحاقی Outer Rim بازی Star Wars Battlefront در ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد و حال کمپانی الکترونیک آرتز اطلاعات جدیدی از محتویات این بسته ارائه کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

Outer Rim اولین بسته‌الحاقی پولی بازی Star Wars Battlefront خواهد بود که الکترونیک آرتز هنوز تاریخ عرضه رسمی آن را اعلام نکرده و فقط از طریق اطلاعات فاش شده در انجمن‌های بازی، احتمال می‌رود که این DLC در تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) منتشر شود. استودیو دایس، سازنده بازی، پس از اینکه چندی پیش اطلاعاتی اولیه از این بسته‌الحاقی منتشر کرد، اخیرا جزییات دقیق‌تری از آن ارائه کرده است. بر این اساس در بسته‌الحاقی Outer Rim گیمر‌ها می‌توانند با دو قهرمان کاملا جدید بازی کنند که گریدو و نیِن نانب نام دارند. EA هنوز اطلاعات دقیقی از این شخصیت‌ها ارائه نکرده است و فقط با استناد به تصویری که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید، گریدو از اسلحه کمری و نیِن نانب از اسلحه شکاری استفاده می‌کند:

بسته الحاقی Outer Rim بازی Star wars Battlefront

علاوه بر شخصیت‌های جدید، استودیو EA Dice اطلاعاتی از حالت جدید اضافه شده به بازی هم ارائه کرده که Extraction نام خواهد داشت و توضیحات آن به شرح زیر است:

نیرو‌های اتحاد رِبِل برای پیدا کردن منابع باارزشی وارد قسمت‌های خطرناک Outer Rim شده‌اند. حال آن‌ها قصد دارند پیش از تمام شدن وقت این منابع را تا محل استقرار کشتی‌هایشان حمل و از منطقه خارج کنند. در این بین نیرو‌های امپراطوری هم وارد منطقه می‌شوند و قصد دارند مانع از رسیدن منابع به کشتی‌های نیرو‌های ربِل شوند.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

به‌علاوه در این بسته‌الحاقی شاهد چند سلاح و Star Card جدید خواهیم بود که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

  • Relby V-10 rifle
  • DT-12 blaster pistol
  • Scatter Gun (Star Card)
  • Dioxis Grenade (Star Card)
  • Adrenaline Stim (Star Card)

همچنین در این DLC امکان بازی در نقشه‌های جدید هم وجود خواهد داشت که نقشه سالاست در کارخانه ریخته‌گری و نقشه تتویین در اطراف کاخ پادشاهی جابا جریان خواهد داشت. بسته‌الحاقی Outer Rim را می‌توان به عنوان بخشی از DLC Pass پنجاه دلاری بازی دریافت کرد و هنگام عرضه امکان خرید مجزا آن هم وجود خواهد داشت که البته هنوز قیمت آن مشخص نیست. این بسته‌الحاقی برای تمامی نسخه‌های بازی در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین علاوه بر Outer Rim، سه بسته‌الحاقی پولی دیگر هم برای Star Wars Battlefront منتشر خواهند شد که بسته Bespin در تابستان ۹۵، Death Star در پاییز ۹۵ و یک بسته دیگر هم (که هنوز اسم مشخصی ندارد) اوایل سال ۲۰۱۷ در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده