نویسنده: نيما ارضی
// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Clash Royale در کمتر از ۱۲ ساعت در صدر جدول برترین بازی های فروشگاه اپل قرار گرفت

استودیو سوپرسل بازی جدید خود را با نام Clash Royale برای سیستم عامل‌های  iOS و اندروید منتشر کرد و این بازی موفق شد در عرض ۱۲ ساعت پس از انتشار، رتبه اول لیست بیشترین دانلود فروشگاه اپل را به خود اختصاص دهد. با ما در زومجی همراه باشید.

طبق آمار اعلام شده توسط گروه تحقیقاتی و آماری سنسور تاور، بازی Clash Royale در زمان کوتاهی پس از عرضه موفق شده است علاوه بر کسب رتبه اول بیشترین دانلود در فروشگاه اپل، رتبه هفتم بیشترین خرید‌های درون برنامه‌ای در گوشی‌های آیفون و رتبه بیست و پنجم بیشترین خرید‌های درون  برنامه بر روی آیپد را کسب کند. بنابراین بازیکنان در این مدت کوتاه صدها هزار دلار بر روی این بازی  هزینه کرده‌اند که دانلود آن رایگان است.

امار دانبود بازی Clash Royale

سوپرسل پیش از این نیز موفق شده بود با ساخت بازی کلش اف کلنز  از سال ۲۰۱۲ به بعد هر ساله بیشترین درامد را کسب کند و حال بازی Clash Royale نیز به جمع بازی‌های استراتژیک سوپرسل پیوست. پیش از این بازی‌هایی چون Clash of Clans ، Boom Beach و Hay Day از سوی این استودیو معرفی شده بودند.

با این حال بازی Clash Royale برای سوپرسل از اهمیت بالایی برخوردار است. بازی‌های قبلی این کمپانی برای کاربران محیطی رقابتی را فراهم می کردند و بازیکنان باید  دهکده،مزرعه یا پایگاه نظامی خود را می‌ساختند، اما دراین بازی، بازیکنان به صورت همزمان به دوئل می‌پردازند. بسیاری از شخصیت‌های بازی کلش اف کلنز نیز در بازیClash Royale نیز وجود دارند.

بازی Clash Royale در بررسی زومجی نمره بسیار خوب ۸/۵ را دریافت کرده است.

نظر شما در رابطه با موفقیت بازی جدید استودیو سوپرسل چیست؟

منبع:Venturebeat


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده