نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

کمپانی سگا: در رویداد ۲۵ سالگی سونیک منتظر یک خبر «ویژه» باشید

سال ۲۰۱۶ جوجه تیغی آبی رنگ و محبوب دنیای بازی‌های ویدیویی ۲۵ ساله می‌شود و به همین دلیل سگا رویدادی مخصوص سونیک را در تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) برگزار خواهد کرد و اعلام کرده که طرفداران منتظر یک خبر ویژه در این مراسم باشند. با زومجی همراه باشید.

شخصیت Sonic یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی‌های ویدیویی و به نوعی نماد کمپانی سگا است و از این حیث جایگاهی مشابه شخصیت ماریو برای نینتندو دارد. سال ۲۰۱۶ سالی است که این شخصیت ۲۵ سالگی خود را جشن خواهد گرفت و کمپانی سگا هم برنامه‌ای ویژه به همین منظور در نظر گرفته است. این کمپانی که چندی پیش لوگو مخصوص ۲۵ سالگی سونیک را معرفی کرد، قرار است یک برنامه مخصوص در جریان رویداد SXSW و در تاریخ ۲۹ اسفند برگزار کند که به صورت زنده هم پخش خواهد شد. سگا در توضیح این مراسم گفت:

پنل مخصوص ۲۵ سالگی سری Sonic The Hedgehog در SXSW، نگاهی به تاریخچه سریع‌ترین موجود خوش یمن تاریخ خواهد داشت و سازندگان، صداپیشگان و افراد تاثیر گذار بازی در این مراسم حضور خواهند داشت. رویداد SXSW که توسط شایا لابوف برگزار می‌شود، برای تمامی طرفداران بازی‌های ویدیویی بسیار جذاب خواهد بود.

سگا در ادامه توضیحات اعلام کرد که در این مراسم «خبری ویژه» برای طرفداران خواهد داشت:

با ما در جشن ۲۵ سالگی سونیک همراه باشید تا نگاهی به گذشته و آینده این سری بیندازیم. در این رویداد یک خبر ویژه خواهید شنید و از برنامه‌هایی که در سال جاری برای سونیک داریم آگاه خواهید شد.

مراسم مخصوص سونیک سگا برای تمامی حاضرین در مراسم SXSW رایگان خواهد بود و به صورت زنده از طریق توییچ هم پخش می‌شود. از جمله افراد حاضر در این مراسم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آرون وبِر: مدیر رسانه‌های اجتماعی مرتبط با سونیک
  • تاکاشی لیزوکا: سرپرست تیم سازنده سونیک
  • یوجی ناکا: خالق نسخه اول سونیک
  • آستین کِیز: بازیساز و تهیه‌کننده
  • راجر کریگ اسمیت: صداپیشه شخصیت سونیک
  • مایک پولاک: صداپیشه شخصیت دکتر اِگ من (شخصیت منفی سونیک)

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این جوجه‌تیغی دوست‌داشتنی، چندی پیش شواهدی از تاریخ انتشار نسخه بعدی آن خبر دادند که می‌توانید جزییات آن را در زومجی بخوانید. همچنین هاروکی ساتومی، رییس سگا، چندی پیش در مورد  این کمپانی گفت:

Sega در دهه ۹۰ میلادی یک کمپانی و برند شناخته شده و محبوب بود، ولی پس از آن ما دیگر نتوانستیم اعتبار قبلی را کسب کنیم. امیدواریم در آینده بتوانیم مجددا اعتماد گیمر‌ها را جلب کنیم.

بدون شک ساخت نسخه‌ای موفق از سری محبوب سونیک می‌تواند مجددا این اعتماد را جلب کند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده