نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

مدیر بازاریابی مایکروسافت نسخه پی سی بازی Gears of War 4 را تایید کرد

پس از تایید عرضه همزمان نسخه پی‌سی بازی Quantum Break با نسخه ایکس‌باکس وان، شایعه‌ای مبنی بر انتشار Gears of War 4 هم برای رایانه‌های شخصی منتشر شد که حال آرون گرینبرگ، به طور غیرمستقیم آن را تایید کرده است. با زومجی همراه باشید.

آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی کمپانی مایکروسافت، اخیرا مصاحبه‌ای با سایت گیم‌بلاگ انجام داده و ضمن حمایت از عرضه همزمان بازی‌های ایکس‌باکس وان بر روی ویندوز 10، از بازی Gears of War 4 هم در بین آثاری نام برده که عرضه آن‌ها برای پی‌سی رسما تایید شده است. با استناد به صحبت‌های وی به نظر می‌رسد که استودیو کوالیشن در حال ساخت نسخه رایانه‌های شخصی بازی نیز هست و تنها سوال باقی مانده زمان عرضه Gears of War 4 است که مشخص نیست همزمان با نسخه کنسولی منتشر می‌شود یا با تاخیر. در ادامه می‌توانید توضیحات گرینبرگ را در این مورد بخوانید:

هدف ما این نیست که گیمر‌ها را محدود کنیم و مانع از تجربه بازی‌های دلخواه آن‌ها شویم. هدف ما جذب بیشترین تعداد ممکن از کاربران است و این هم به نفع ما خواهد بود و هم مخاطبان: چرا که در وحله اول افراد بیشتری می‌توانند بازی‌های محبوب‌شان را تجربه کنند و این امر از لحاظ مالی هم برای ما سود‌آور است و می‌توانیم با سود حاصل از آن بازی‌های جدیدتر و بهتری تولید کنیم. برای مثال عرضه Quantum Break برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 باعث می‌شود تا هم استودیو رمدی اینترتینمنت و هم ما سود بیشتری کنیم و این عالی است.

به همین دلیل هم ما این رویه و سرمایه‌گذاری را در مورد بازی‌های ReCore، Halo Wars 2 و Gears of War 4 هم ادامه خواهیم داد که منجر به خلق یک اکوسیستم عظیم می‌شود. البته این مسئله به منزله فراموش کردن کاربران کنسولی نیست، ما می‌دانیم که افراد زیادی کنسول‌ها را برای بازی ترجیح می‌دهند و ما نیز به حمایت خود از آن‌ها ادامه خواهیم داد. برای مثال با خرید نسخه کنسولی بازی Quantum Break نسخه پی‌سی آن به رایگان قابل دریافت است و این کار از لحاظ مالی بسیار باارزش است.

به‌علاوه امکان اشتراک گذاری فایل‌های ذخیره بین نسخه‌های کنسولی و پی‌سی بازی وجود دارد و می‌توان بازی را دقیقا از جایی که در ایکس‌باکس وان مانده بر روی پی‌سی ادامه داد. همچنین ما تا به امروز بازی‌های زیادی عرضه کردیم که دارندگان پی‌سی شانس تجربه آن‌ها را از دست داده‌اند و این رویه از این پس تغییر خواهد کرد تا افراد بیشتری بتوانند بازی‌ها را تجربه کنند.

همان‌طور که در مصاحبه هم خواندید، گرینبرگ رسما اعلام می‌کند که Microsoft رویه Quantum Break را در مورد Gears of War 4 هم ادامه خواهد دارد. این در حالی است که سایت گیم‌اسپات پس از اعلام خبر عرضه احتمالی این بازی برای پی‌سی، بلافاصله آن را حذف کرده و اعلام آن را یک «خطای انسانی» نامیده بود.

نظر شما در مورد عرضه Gears of War 4 برای پی‌سی چیست؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده