نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

سازنده Lords of the Fallen اولین تصاویر از بازی جدیدش را منتشر کرد

استودیوی دک 13 (Deck13 Interactive) سازنده بازی نقش‌آفرینی اکشن Lords of the Fallen اولین تصاویر رسمی از بازی جدیدش را که قرار است با نام The Surge برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید عرضه شود منتشر کرد.

بازی The Surge حدود یک سال پیش توسط استودیوی دک13 معرفی شد، اما به جز چند تصویر مفهومی که فقط حال و هوای کلی بازی و محیط‌های آن را ترسیم می‌کردند، اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه نشد. حالا سازندگان این بازی دو تصویر از گیم‌پلی آن منتشر کرده‌اند که شخصیت اصلی را با لباس روباتیک سنگینش نشان می‌دهند.

از بین دو تصویر بالا، سمت راستی با اضافه شدن جلوه‌های گرافیکی شکل گرفته است، اما تصویر سمت چپ صحنه‌ای از بازی اصلی را بدون هیچ‌گونه افکت اضافی نشان می‌دهد.

طبق توضیحاتی که سازندگان The Surge داده‌اند، این بازی سیاره‌ زمین را در وضعیتی ویران‌شده نشان می‌دهد که در آن زندگی انسان‌ها در حال نابودی است. پیشرفت‌های سریع و افسارگریخته تکنولوژی و همچنین نابودی طبیعت به دست انسان‌ باعث شده تا تمدن بشری رو به زوال و در آستانه فروپاشی باشد.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره The Surge منتشر نشده است، اما دک13 اعلام کرده این بازی از سیستم مبارزات خلاقانه‌ای بهره می‌برد که حالتی تاکتیکی خواهد داشت و به شکل تن به تن دنبال خواهد شد. همچنین بازی دارای مکانیزم ارتقای شخصیت پیشرفته‌ای است که در آن برای افزایش قدرت تجهیزات مختلف از لباس مکانیکی که در تصاویر بالا قابل مشاهده است استفاده می‌شود. دک13 درباره این سیستم توضیح داد:

در هنگام مبارزه با دشمنان، می‌توانید بخش‌ها یا اندام‌های خاصی از آنها را مورد هدف قرار دهید و از این طریق، زره، سلاح‌ها و تجهیزاتی را که می‌خواهید به لباس خود اضافه کنید، به دست آورید. البته بهترین بخش‌ها معمولا متعلق به خطرناک‌ترین دشمنان هستند و به سختی از بدن آنها جدا می‌شوند. حتی دشمنان معمولی نیز می‌توانند مرگبار ظاهر شوند؛ ضمنا بازی دارای غول‌های باابهتی است که حقیقتا هوش، جسارت و عکس‌العمل‌های شما را مورد سنجش قرار می‌دهند.

اطلاعات بیشتر درباره The Surge طی ماه‌های آینده منتشر خواهد شد. این بازی در سال ۲۰۱۷ به وسیله شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو (ناشر بازی‌های Farming Simulator) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

سال گذشته اعلام شده بود که استودیوی دک13 در ساخت دنباله بازی Lords of the Fallen که قرار است سال آینده میلادی منتشر شود نقشی نخواهد داشت.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده