نویسنده: wood patch
// پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

سیستم دیالوگ‌های بازی Cyberpunk 2077 مشابه سری Mass Effect خواهد بود

اخبار جدید حاکی از آن هستند که استودیوی سی‌دی پراجکت رِد برای نمایش دیالوگ‌های بازی Cyberpunk 2077، از سیستمی مشابه با سری محبوب Mass Effect استفاده کرده است. برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر، با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

سی‌دی پراجکت رد، در انتشار اطلاعات مربوط به Cyberpunk 2077، جدیدترین ساخته خود، همواره رویکردی محتاطانه داشته است. اثر نقش‌آفرینی اکشن‌محوری که به گفته سازنده‌هایش، دنیای بسیار بزرگی خواهد داشت و از لحاظ وسعت کاری، بزرگ‌ترین پروژه تاریخ استودیو به‌شمار می‌رود. اما در هرحال، جلوگیری از درز جزئیات کار توسط سایر افراد و منابع غیر ممکن است؛ به‌تازگی یکی از کاربران وب‌سایت ردیت، در میان فایل‌های سیستمی بازی The Witcher 3: Wild Hunt رده‌پاهای دیده‌نشده‌ای را از Cyberpunk 2077 یافته که به کشف اطلاعات جدیدی از سیستم نمایش دیالوگ‌ها در این بازی منجر شده است.

بر اساس این اطلاعات، سازنده لهستانی تصمیم گرفته است تا برای نمایش دیالوگ‌ها در جدیدترین ساخته خود، از سیستمی شبیه به سری Mass Effect بهره ببرد؛ به این صورت که دیالوگ‌های در نظر گرفته شده برای مواقع تصمیم‌گیری‌، با چیدمانی دایره‌ای شکل در معرض دید بازیکنان قرار خواهند گرفت تا در نهایت یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

البته باید این نکات مهم را نیز در نظر گرفت که اطلاعات منتشر شده، منبع رسمی و قابل اعتمادی ندارند و همچنین زمینه نقش‌آفرینی Mass Effect  و Cyberpunk 2077 کاملا متفاوت است و الزامی در وجود شباهت در میان این دو وجود ندارد؛ بنابراین تایید صحت این یافته‌ها، اندکی مشکل است. البته اگر شباهتی نیز در سیستم دیالوگ‌ها در کار باشد، CD Projekt RED این اختیار را دارد تا به‌آسانی رابط کاربری بازی را تغییر دهد و از به‌وجود آمدن مشکلات احتمالی حقوقی جلوگیری کند.

چندی پیش در زومجی خواندید که وظیفه آهنگسازی بازی سایبرپانک 2077 به مارسین پرایبیلوویز، آهنگساز خلاق بازی The Witcher 3، سپرده شده است تا نغمه‌ها و نواهای زیبا و به‌یادماندانی وی، این‌بار با حال و هوایی متفاوت، دوباره بازیکنان را به‌وجد آورد. این خبر، آخرین خبر رسمی از بازی است و طبق اعلام قبلی سی‌دی پراجکت رد، تا سال ۲۰۱۷ هیچ‌گونه اطلاعات جدید از این پروژه بزرگ منتشر نخواهد شد. اما از سوی دیگر، بر اساس گزارشی، Cyberpunk 2077 برای عرضه در روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی (آذر-اسفند ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده که این مطلب طرفداران را با سردرگمی مواجه کرده است.

در حال حاضر، استودیو تمام تمرکز خود را بر روی پشتیبانی از The Witcher 3: Wild Hunt گذاشته است و دومین بسته الحاقی بزرگ آن که با نام Blood and Wine شناخته می‌شود، احتمالا خرداد ۹۵ برای پلتفرم‌های مقصد بازی اصلی در دسترس قرار خواهد گرفت تا بدین ترتیب، آخرین حماسه گرالت با شکوه هر چه تمام‌تر به پایان راه افسانه‌ای خود برسد.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده