نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Gears of War: Ultimate Edition برای ویندوز 10 عرضه شد

در حالی که مایکروسافت هرگز تاریخ عرضه دقیقی برای بازی Gears of War: Ultimate Edition مشخص نکرده بود، این بازی در حال حاضر بر روی فروشگاه مایکروسافت در دسترس قرار گرفته است. با زومجی همراه باشید.

Microsoft چندی پیش صفحه مخصوص بازی Gears of War: Ultimate Edition را در فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 10 ایجاد کرد که البته تاریخ مشخصی نداشت و فقط خبر از انتشار قریب الوقوع بازی می‌داد. حال امکان خرید بازی در این فروشگاه فعال شده و قیمت ۷۷۵ پوندی و عجیب بازی هم به ۲۲/۷۹ پوند تغییر پیدا کرده است. البته مایکروسافت این بازی را فقط به صورت انحصاری برای ویندوز 10 و تنها از طریق فروشگاه مایکروسافت عرضه کرده و دارندگان دیگر نسخه‌های ویندوز یا علاقه‌مندان به استیم قادر به تجربه آن نخواهند بود.

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، پس از عرضه رسمی این بازی و همچنین تایید عرضه بازی Forza Motorsport 6: Apex برای ویندوز 10، با انتشار پستی گفت:

ما در بخش ایکس‌باکس اعتقاد داریم که تمام گیمر‌ها باید بتوانند بازی‌های موردعلاقه خود را در کنار دوستان و بر روی هر پلتفرمی که دوست دارند بازی کنند. عرضه بازی‌های محبوب بر روی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 و با استفاده از پشتیبانی شبکه ایکس‌باکس لایو، قدمی دیگر در راه رسیدن به اعتقاد‌مان است. ما متعهد شدیم تا بازی‌های عالی را برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان عرضه کنیم تا علاقه‌مندان به اقتضای علاقه خود بازی را تجربه کنند.

نسخه پی‌سی بازی Gears of War: Ultimate Edition از ویژگی‌هایی مثل دایرکت‌ایکس 12، رزولوشن 4K و نرخ فریم نامحدود پشتیبانی می‌کند. نسخه ایکس‌باکس وان این بازی که در تاریخ ۳ شهریور عرضه شده بود، توانست در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کند که می‌توانید بررسی آن را در دو قالب متنی و ویدیویی مطالعه و تماشا کنید.

منبع:‌MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده