نویسنده: محمد رستمی
// پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

اچیومنت بازی Devil Daggers که تنها یک نفر موفق به کسب آن شده است

در بازی Devil Daggers اچیومنتی وجود دارد که در ازای ۵۰۰ ثانیه مقاومت دربرابر هیولاهای بازی بدست می‌آید. این عمل به حدی سخت است که تا کنون تنها یک نفر موفق به کسب این اچیومنت شده است. برای اطلاع از جزئیات این خبر در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازی Devil Daggers به حدی سخت است که سازنده آن تنها یک اچیومنت برای آن در نظر گرفته که برای بدست آوردن آن باید حداقل ۵۰۰ ثانیه در مقابل این هیولاها دوام بیاورید! این در حالی است عده‌ کمی از کاربران می‌توانند در مقابل هیولاهای Devil Dagger بیش از ۶۰ ثانیه مقاومت کنند!

تا به امروز DraQu تنها کاربری است که توانسته این اچیومنت را بدست آورد. قبل از او نیز کاربران دیگری بوده‌اند که موفق به کسب امتیاز بالایی شده‌اند، اما جز DraQu هیچکس تاکنون موفق نشده زمانی بیش از ۴۷۸ ثانیه را ثبت کند. DraQu در اوج ناباوری موفق شده است رکود ۵۰۸ ثانیه را به ثبت برساند.

ویدیوی ثبت رکورد DraQu را می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

این ویدیو سندی برای تایید ثبت امتیاز DraQu است، حال نکته جالب اینجاست که اگر نگاهی به جدول رده‌بندی جدید Devil Daggers‌ بیاندازید، متوجه خواهید شد که DraQu در کمال تعجب رکورد قبلی خود را نیز شکسته است! او اینبار رکورد ۵۲۸ ثانیه را به ثبت رسانده است.

ption id="attachment_109172" align="aligncenter" width="790"]devil_daggers جدول رده‌بندی Devil Daggers

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده