نویسنده: میثم علی حسنی
// شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

رئیس کمپانی ولو، میزبان و کمپانی برگزار کننده مسابقات Dota 2 شانگهای را اخراج کرد

دو روز از آغاز برگزاری مسابقات زمستانی شانگهای بازی Dota 2 نگذشته است که مطلع شدیم گیب نیوئل  میزبان انگلیسی و کمپانی برگزار این رقابت‌ها در کشور چین را از کار برکنار کرده است. با جزئیات بیشتری از این خبر همراه زومجی باشید.

اگر دنبال کننده اخبار و مسابقات یکی از معتبرترین تورنمنت‌های بازی‌های رایانه‌ای یعنی رقابت‌های زمستانی شانگهای بازی Dota 2 باشید حتما مطلع هستید که دیروز جیمز '2GD' هاردینگ در حساب تویتر خود با انتشار مطلبی از برکناری جایگاه خود به عنوان میزبان انگلیسی در مسابقات شانگهای خبر داده بود. حال امروز رسما گیب نیویل با قرار دادن پستی در سایت Reddit در مورد این موضوع توضیحاتی را اضافه کرد:

دو مورد:

۱) مشکلات با جیمز به تورنمنت قبلی بر می‌گردد. بعضی از افراد حاضر در ولو او را برای تورنمنت شانگهای دوباره برگرداندند و احساس کردند او سزاوار داشتن فرصتی دوباره است. اما این تصمیم یک اشتباه بود و ما دیگر با او همکاری نخواهیم داشت.

۲) ما همچنین شرکتی را که مسئول برگزاری و تهیه وسایل این تورنمنت بود نیز اخراج کردیم. آن‌ها جایگزین خواهند شد و ما امیدواریم این جا‌به‌جایی قبل از شروع رقابت‌های اصلی رخ دهد.

PC Gamer نیز درمورد دلایل اخراج جیمز '2GD' هاردینگ این گونه گزارش داده است که:

او هتاک بود و گاهی در حین گزارش بازی‌ها بازیکنان حرفه‌ای و عملکرد آن‌ها مورد تمسخر قرار می‌داد و حتی این عمل او بعضی مواقع به خاطر لهجه یا رنگ پوست آن‌ها صورت می‌گرفت.

shangah-major-dota-2-Zoomg عکس منتشر شده توسط بازیکنان یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات که نشان می‌دهد مانیتورها فراکانس بالاتر از ۶۰Hz را پشتیبانی نمی‌کنند و کیفیت پایینی دارند

اما در مورد اخراج کمپانی برگزار کننده خود بازیکنان عکس‌هایی از تجهیزات بی کیفیت منتشر کرده بودند و همینطور گزارش‌های دیگری در همین خصوص، مشکلات دستگاه‌های ارتباطی و تاخیرهای متعدد هم به گوش می‌رسید.

آخرین باری که 2GD به عنوان میزبان انجام وظیفه کرده بود به مسابقات The International 4 بر می‌گردد که بعد از پایان رقابت‌ها رسما اعلام کرد که دیگر میزبان این مسابقات نخواهد شد. بعد از اعلام او به عنوان میزبان Major زمستانی شانگهای عده‌ای از طرفداران بازی Dota 2 او را به هیچ وجه مناسب این جایگاه نمی‌دانستند که به نظر حق با آن‌ها بود. به هر حال مسابقات در حال پیگیری است و شما می‌توانید گزارش روز اول و روز دوم را مشاهده کنید.

منابع: منبع ۱ | منبع ۲


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده