نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰

بازی Battlefield 5 در جنگ جهانی اول جریان دارد

بر اساس گزارش یک خرده فروشی آنلاین، بازی Battlefield 5 کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو دایس مربوط به دوران جنگ جهانی اول خواهد بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

استودیو EA Dice چندی پیش ساخت یک نسخه جدید از سری بتلفیلد را رسما تایید کرد و از آن زمان تا به امروز شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد آینده و سبک این بازی به گوش می‌رسد که در یکی از آن‌ها سایت IMDB اعلام کرد که این بازی قرار است در کشور ژاپن جریان داشته باشد و داستان یک سرباز ژاپنی را روایت کند. با این حال اخیرا یک خرده فروشی آلمانی، بازی را در بین آثار کمپانی EA لیست کرده که سبک آن «شوتر چند‌نفره» و دوران تاریخی بازی هم جنگ جهانی اول ثبت شده است. البته این سایت پس از مدتی قسمت مربوط به جنگ جهانی اول را حذف کرد و توضیحات بازی فقط به سبک آن خلاصه شده است. با این حال یکی از کاربران توییتر تصویری از توضیحات اولیه گرفته که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

بتلفیلد ۵

خرده‌فروشی مذکور همچنین تاریخ انتشار بازی را هم برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی مشخص کرده که بر اساس آن ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ (۷ آبان ۹۵) شاهد عرضه این بازی خواهیم بود. الکترونیک آرتز چندی پیش اعلام کرده بود که بازی اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد و به همین دلیل تاریخ مذکور منطقی به نظر می‌رسد.

نسخه‌های قدیمی‌تر بتلفید که در دوران جنگ جهانی دوم جریان داشتند، یکی از بهترین تجربه‌های شوتر اول شخص بودند، حال اگر نسخه جدید بازی مجددا از جنگ‌های مدرن فاصله بگیرد، بدون شک جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: IGN

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده