// جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

بازی Black Ops 3 آخر این هفته بر روی پی‌سی رایگان خواهد شد

پس از موفقیت چشمگیر و صدرنشینی چند هفته‌ای بازی Call of Duty: Black Ops 3 ساخته‌ی تری‌آرک ، به تازگی خبری شده مبنی بر اینکه کاربران  پی‌سی می‌توانند آخر این هفته بخش چند‌نفره‌ی این بازی را بصورت رایگان بازی کنند. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

اگر شما هم در زمره‌ی علاقه‌مندان سری ندای وظیفه یا Call of Duty هستید و مشتاق هستید که جدیدترین نسخه‌ی آن یعنی Black Ops 3 ساخته‌ی Treyarch، را بازی کنید، این امکان برای شما فراهم شده که در آخر هفته‌ی جاری بخش چند نفره‌ی آن را از طریق استیم به صورت رایگان بر روی پی‌سی بازی کنید. بخش چند نفره‌ی بازی در رویداد آخر هفته‌ی استیم قرار خواهد گرفت و تا روز یکشنبه راس ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت منطقه‌ی زمانی اقیانوس آرام (۱۲ و نیم بامداد دوشنبه به وقت تهران) قابل بازی خواهد بود.

این نسخه که به صورت رایگان قابل بازی است، دقیقا همان نسخه‌ی ارزانتر چند نفره بازی خواهد بود که اخیرا برروی استیم قرار گرفته است. شرکت در این رویداد و اجرای بازی به صورت رایگان به شما این اجازه را نمی‌دهد که نسخه کامل بازی را با تخفیف تهیه کنید. اگرچه شما کماکان می‌توانید در آخر هفته‌ی جاری این بازی زیبا را با پرداخت مبلغ ۳۹/۵۹ دلار از استیم دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید با پرداخت ۷۹/۹۹ دلار، نسخه Digital Deluxe بازی را خریداری کنید که در این صورت به Season Pass آن هم دسترسی خواهید داشت.

به علاوه بازیکنان بازی Call of Duty: Black Ops III که بازی را خریداری کرده‌اند، قادر خواهند بود بازی را در رویداد آخر هفته‌ی استیم انجام داده و دو برابر تجربه و امتیاز کسب کنند. شروع این رویداد در آخر هفته‌ی جاری خواهد بود. یعنی چند روز پیش از انتشار اولین بسته‌ی الحاقی این بازی که قرار است در تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۴ (۳ ماه مارس ۲۰۱۶) برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر شود. پیش از این این بسته‌ی الحاقی برای پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۴ (۲ ماه فوریه ۲۰۱۶) عرضه شده بود.

نظرات خود را در مورد این رویداد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده