نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

شایعه: بازی The Order: 1886 حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت طول می‌کشد

در حالی که هنوز زمان دقیق بخش داستانی بازی  The Order: 1886  اعلام نشده٬ شینوبی ۶۰۲٬ کاربری که از اعتبار زیادی برخوردار است، در فروم نئوگف مدت زمانی که طول می‌کشد بازی به پایان برسد را اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.
شینوبی در باره مدت زمان اتمام بخش داستانی بازی گفت:
اگر دوست دارید تمام قسمت‌های بازی را کاوش کنید بخش داستانی حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت طول می‌کشد. درغیر این صورت ۸ تا ۱۰ ساعت می‌توانید بازی را به اتمام برسانید. لازم است بدانید درجه‌های سختی بالاتر بازی زمان اتمام بخش داستانی را افزایش می‌دهد.
وی در ادامه توضیح داد:
The Order: 1886 یک بازی خطی است. اما بازیکنانی هستند که دوست دارند تمامی بخش‌‌های هر مرحله را جست و جو کنند. برای مثال می‌توان به دو بازی The Last Of Us و Uncharted اشاره کرد.
The Order 1886 (1) شینوبی در باره حضور شخصیت‌های فرعی فراوان در برخی از مناطق بازی گفت:
کلمه‌ی زیاد و فراوان شاید اغراق باشد. اما در برخی از مراحل مناطق وسیع‌تر و شخصیت‌های فرعی بیشتری وجود دارد. تعداد دقیق آن‌ها را نمی‌دانم، اما براساس چیزهایی که من می دانم، برخی از محیط‌ها مثل تصاویری هنری بازی که در گذشته منتشر شد وجود دارد. من انتظار ندارم در یک صحنه صد شخصیت را به صورت یک جا ببینم.
شینوبی نظر کلی خود را در رابطه با بازی و نقدهای احتمالی این‌گونه بیان می‌کند:
من هنوز بازی را تجربه نکردم، اما در بحث‌هایی شرکت کردم که می‌توانم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهم. براساس نقدهای امروزی، فکر می‌کنم نقدهایی که از بازی منتشر می‌شود پیچیده خواهد بود. احتمال می‌رود برخی از منتقدان به‌ دلیل نبود نوآوری در بازی و یا داشتن گیم‌پلی استاندارد و سوم‌شخص از این بازی انتقاد کنند. البته من با این نظرات موافق نیستم. براساس چیزهایی که می‌دانم، بخش داستانی بازی فوق‌العاده قوی است. اگر دنبال یک بازی خطی، سینمایی، شوتر سوم‌شخص خوب با بخش داستانی قوی، گرافیک و فیزیک فوق‌العاده زیبا و گیم‌پلی خوب هستید، The Order: 1886 قطعا شما را راضی می‌کند. همچنین مکانیک‌های گیم‌پلی بازی، دوران ویکتوریای لندن و برخی از عناصر سبک وحشت، تجربه‌ی این بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کند.
باوجود اینکه شینوبی از اعتبار زیادی برخوردار است، اما مثل همیشه باید صحبت‌های منابع داخلی را به عنوان شایعه در نظر گرفت. متاسفانه در این روزها نبود خلاقیت در بازی‌ها برای برخی از منتقدان ایراد به حساب می‌آید. بازی Wolfenstein: The New Order که یک بازی خطی و تمام تک‌نفره است، باری دیگر ثابت کرد اینگونه بازی ها هنوز طرفداران زیادی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای دارند. همچنین می‌توانید برای مشاهده‌ی آخرین ویدیوی The Order: 1886 به اینجا و صحبت‌های کارگردان آن در رابطه با داستان و سختی‌های تولید بازی به اینجا مراجعه و اطلاعات کاملی را بدست آورید. در انتها می توانید تصاویر هنری که محیط‌های بزرگ را در بازی نشان می‌دهد را مشاهده کنید. The Order 1886 (2) The Order 1886 (3) منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده