نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

شایعه: بازی Call of Duty 4: Modern Warfare به ایکس‌باکس وان می‌آید

این احتمال وجود دارد که Call of Duty 4: Modern Warfare جزو بازی‌هایی باشد که به‌لطف قابلیت Backwards Compatibility به ایکس‌باکس وان می‌آیند. همراه زومجی باشید.

این روزها بخشی از شایعات دنیای بازی‌ها به صحبت درباره‌ی آثاری مربوط می‌شود که ممکن است از طریق قابلیت Backwards Compatibility به کنسول نسل هشت مایکروسافت بیایند. اکنون صحبت‌هایی در مورد راهیابی Call of Duty 4: Modern Warfare به ایکس‌باکس وان بر سر زبان‌ها افتاده است.

ماجرا از پست یک کاربر در وب‌سایت ردیت شروع شد که ظاهراً به‌طور تصادفی از احتمال انجام شدن چنین حرکتی خبردار شده است. او در این پست نوشت:

شب گذشته در حین «ریفرش شدن مداوم داشبورد» احساس خستگی کردم و در نتیجه تصمیم گرفتم تا نگاهی به مجموعه‌ی اچیومنت‌های‌ام بیندازم. زمانی که به سراغ COD4 رفتم [متوجه شدم] که عکس نمایه‌ی آن شبیه به بازی‌هایی شده که Backwards Compatibility از آن‌ها پشتیبانی می‌کند؛ [یعنی] تصویر آن نسبت به حالت معمول ابعاد بزرگ‌تری داشت. [در اینجا بود] که برای دیدن اچیومنت‌ها کلید A را فشار دادم؛ [اما سیستم] دچار مشکل شد و من را به صفحه‌ی اصلی داشبورد برگرداند. پس از آنکه دوباره به [صفحه‌ی اچیومنت‌ها] رفتم، تصویر به وضعیت قبلی‌اش برگشته بود.

نمی‌خواهم به کسی امید واهی بدهم؛ ولی آیا نمی‌شود نسبت به چنین اتفاقی (عرضه شدن Call of Duty 4 برای ایکس‌باکس وان) در آینده امیدوار بود؟ یا آنکه این مورد یک اتفاق نادر بوده است؟

نسخه‌ی چهارم کال آو دیوتی اولین اثر از این سری نیست که بحث آمدن آن به ایکس‌باکس وان در انجمن‌های مختلف مطرح می‌شود. مدتی پیش بود که گروهی از کاربران ایکس‌باکس وان توانستند یکی از بسته‌های الحاقی Call of Duty: Black Ops را بر روی کنسول‌های‌شان دریافت کنند که درنتیجه، شایعه‌ی اضافه شدن این بازی به فهرست Backwards Compatibility قوت گرفت.

نظر شما چیست؟ مایلید که نسخه‌‌ی چهارم Call of Duty را بر روی کنسول نسل هشت مایکروسافت تجربه کنید؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده