نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

آهنگساز بازی Cyberpunk 2077 مشخص شد

اگر از آهنگ‌های بازی The Witcher 3: Wild Hunt لذت برده باشید، بدون شک موسیقی بازی Cyberpunk 2077 هم برای شما لذت بخش خواهد بود و دلیل این امر حضور آهنگساز بازی قبلی سی‌دی پراجکت رد در اثر جدید این استودیو لهستانی است. با زومجی همراه باشید.

پس از خلق تجربه‌ای شیرین از ماجراجویی‌های گرالت در بازی ویچر ۳، استودیو سی‌دی پراجکت رد قصد دارد تا این بار با بازی Cyberpunk 2077 و در فضایی متفاوت هنر بازیسازی خود را نشان دهد. در حالی که هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این بازی منتشر نشده، ولی CD Projekt Red مارسین پرایبیلوویز، آهنگساز بازی The Witcher 3، را به عنوان آهنگساز بازی جدید خود انتخاب کرده است. مارسین در مصاحبه با وب‌سایت گیم پرشر در این مورد گفت:

با این که من اکثر زمان خود را صرف ساخت آهنگ‌های مرتبط با گرالت می‌کنم، ولی اعضای استودیو به نوعی من را به اجبار وارد تیم ساخت Cyberpunk 2077 کردند! با این حال حتی برخی کار‌های اولیه ساخت آهنگ‌های این بازی هم انجام شده است.

البته باید در نظر داشت که هنوز کار مارسین با سری ویچر تمام نشده و در بسته‌الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3 مجددا آهنگ‌های ساخته شده توسط وی را خواهیم شنید؛ بسته‌ای که احتمالا خرداد ۹۵ عرضه خواهد شد و آخرین حضور گرالت در سری بازی‌های ویچر خواهد بود. مارسین در مصاحبه مذکور اطلاعاتی هم در این مورد ارائه کرده است:

در بسته‌الحاقی Hearts of Stone بازی، نزدیک به ۴۰ دقیقه آهنگ جدید ساخته بودیم که در Blood and Wine به مراتب موسیقی بیشتری خواهید شنید. چرا که این DLC از لحاظ وسعت حداقل دوبرابر بسته قبلی است و به همین دلیل نیازمند آهنگ‌های بیشتری خواهد بود. البته فعلا دقیقا نمی‌توانم مدت زمان موسیقی‌های این بسته را مشخص کنم، چرا که هنوز کار ساخت آن به پایان نرسیده و ما با علاقه و عشق همیشگی در حال ساخت موسیقی برای کوئست‌های مختلف بازی هستیم و هنوز نمی‌دانم که این پروسه چه زمانی به پایان خواهد رسید.

بازی Cyberpunk 2077 به احتمال زیاد اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه خواهد شد و سی‌دی پراجکت رد چندی پیش اعلام کرد که تمرکز این استودیو در حال حاضر کاملا بر روی ساخت این بازی است؛ این بازی قرار است بزرگ‌ترین پروژه تاریخ این استودیو لهستانی باشد.

نظرات خود را در مورد انتخاب مارسین به عنوان آهنگساز بازی Cyberpunk 2077 با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده