نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۴

تا ساعاتی دیگر خبر مهمی درباره بازی Uncharted 4: A Thief’s End اعلام می‌شود

کمپانی سونی قرار است عصر امروز خبر مهمی را درباره‌ی Uncharted 4: A Thief’s End، آخرین بازی از سری آنچارتد، اعلام کند. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.

طرفداران Uncharted 4: A Thief’s End گوش به زنگ باشند؛ چرا که قرار است تا ساعاتی دیگر، خبر جدیدی از این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 بشنوند. روز گذشته، سونی تصویری از نیتن دریک، شخصیت اصلی آنچارتد، را در حساب توییتر پلی‌استیشن قرار داد که این متن در بالای آن نوشته شده بود:

آیا آماده‌اید تا به دنبال سرنوشت‌تان بروید؟

سونی در این توییت به ساعت ۹ صبح ۲۴ فوریه به وقت EST (ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر امروز، به وقت ایران) اشاره کرده است. بنابراین زمان چندانی باقی نمانده تا ببینیم چه خبری در انتظار طرفداران آنچارتد است.

تصویری از بازی Uncharted 4: A Thief's End تصویری که در حساب توییتر پلی‌استیشن قرار گرفت

گرچه خبر فوق می‌تواند انتشار یک تریلر جدید باشد، اما این احتمال وجود دارد که با چیزی به‌مراتب مهم‌تر روبه‌رو باشیم. در همین راستا، یکی از کاربران وب‌سایت نئوگف نسبت به جمع‌آوری توییت‌های بعضی از بازی‌سازان در واکنش به توییت سونی اقدام کرده است. در این میان، آن‌طور که از پست‌های تعدادی از این بازی‌سازها برمی‌آید، گویا با خبر ویژه‌ای روبه‌رو هستیم که طرفداران باید برای شنیدن آن هیجان‌زده باشند.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End قرار است در ۲۶ آوریل سال جاری میلادی (۷ اردیبهشت ۹۵) به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. چندی پیش و در رویداد بهترین بازی سال ۲۰۱۵ زومجی، این اثر، هم از دید کاربران و هم از دید تحریریه‌ی زومجی به‌عنوان موردانتظارترین بازی سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.

منابع: AttackoftheFanboy / OnlySP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده