نویسنده: محمد رستمی
// چهار شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

جلوه‌ های بصری فصل سوم Killer Instincts نسبت به قبل پیشرفت‌های چشمگیری خواهد داشت

فصل سوم بازی Killer Instincts قرار است به‌زودی با کاراکتر‌ها و جلوه‌های بصری بسیار بهتر از نسخه‌های قبلی به بازار عرضه شود. برای جزئیات بیشتر در ارتباط با این موضوع در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

 آیرون‌گالاکسی، سازنده بازی Killet Instincts، قرار است فصل سوم این بازی را با خصوصیات گرافیکی بهتر از همیشه عرضه کند. فصل دوم Killer Instincts نسبت به فصل اول دچار تغییراتی در زمینه گرافیک شده بود و رزولوشن بازی افزایش پیدا کرده بود. حال فصل سوم با ارتقایی بزرگتر از رزولوشن همراه است. براساس گفته‌های چید گرین، طراح گرافیکی بازی، تکنولوژی بازتاب از سطوح و تنظیم رنگ صفحه مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته است و همه‌ی ویژگی‌های عنوان شده به صورت جدید طراحی شده‌اند. این ویژگی‌ها بر کاراکتر‌ها و استیج تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

تا‌ اینجای کار شخصیت‌ تاسک برای فصل سوم این بازی تایید شده است و نیز حضور آربیتر در تریلرهای بازی به معنای حضور این کاراکتر در فصل سوم از Killer Instincts است.

فصل سوم Killer Instinct قرار است در ۱۰ مارس (۲۰ اسفند) عرضه شود و در کنار تغییرات مختلف، شخصیت‌هایی مانند Kim Wu و Gargos را هم به این بازی مبارزه‌ای اضافه کند. فصل سوم بازی برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 قابل دریافت خواهد بود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده