// چهار شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بروزرسانی روز اول بازی Far Cry Primal منتشر شد

مانند بسیاری از بازی‌های ویدیویی Far Cry: Primal نیز بروزرسانی روز اول را دریافت کرده است. بروزرسانی 1.01 اکنون برای تمامی پلتفرم‌ها برای رفع مشکلات گیم‌پلی و راندمان بازی جهت دانلود در دسترس قرار دارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مقاله مرتبط

Far Cry Primal، تازه‌ترین ساخته‌ی یوبی‌سافت در نهایت دیروز رسما برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شد. اکنون یوبی‌سافت اولین بروزرسانی این بازی را منتشر کرده است. این بروزرسانی بهبودهایی را در عملکرد و گیم‌پلی بازی ایجاد می‌کند که به شرح زیر است:

  • ثبات و راندمان: بهبود عملکرد و ثبات بازی در کنار بهبود روشنایی و نوردهی
  • سلاح و HUD: رفع ایرادات بصری خاص برروی HUD سلاح‌ها
  • هوش‌مصنوعی و حیات وحش: رفع مشکلات جهت‌یابی، مشکلات لبه‌های انیمیشن‌ها، بهبود ویژگی‌های بصری ماموت‌ها در هنگام تخریب اشیاء و بهبود رفتار حیوانات هنگامی که آماده مبارزه می‌شوند.
  • پیشرفت و طراحی: بهینه‌سازی و متعادل کردن پاداش پیشرفت‌ها، رفع نسبت آسیب بعد از استفاده از دستورها و بهبود و متعادل‌سازی کلی برای مسائل اقتصادی بازی
  • گیم‌پلی: رفع مشکلات خاص انیمیشن‌های سلاح‌های سبک، رفع مشکلات سینماتیک‌ سلاح‌های سبک در شب، بهبود جهت‌یابی بازیکنان و مشکلات کوچک، بهبود حرکات دوربین و مشکلات کوچک برخورد اشیاء در سینماتیک‌ها و همچنین بهبود در مکان NPC‌ها از جمله مشکلات رفع شده در گیم‌پلی بازی هستند.

بروزرسانی در مجموع ۵۹۰ مگابایت برروی هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان حجم دارد. Far Cry Primal در روز ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (۴ اسفند) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و در تاریخ یک مارس (۱۱ اسفند) هم برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. این بازی تنها دارای حالت داستانی تک‌نفره بوده و از بخش چندنفره آنلاین پشتیبانی نمی‌کند.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده