نویسنده: نيما ارضی
// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تعداد کاربران آنلاین همزمان بازی Rocket League از مرز ۱۹۵ هزار نفر گذشت

هفته گذشته بازی Rocket League برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شد و این بازی توانست رکورد جدیدی در زمینه تعداد کاربران آنلاین همزمان ثبت کند. با ما در زومجی همراه باشید.

در کمتر از یک هفته پس از عرضه بازی Rocket League  برای کنسول ایکس‌باکس وان، تعداد کاربران آنلاین این بازی در یک زمان به ۱۹۵ هزار نفر رسید.

امکان مشاهده تعداد بازیکنان آنلاین برای کاربرانی که از رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 4 استفاده می کنند،  به دلیل وجود قابلیت بازی بین این پلتفرم‌ها، وجود دارد. در مورد نسخه ایکس‌باکس وان این امکان به دلیل قوانین مایکروسافت در رابطه با استفاده از ایکس‌باکس لایو، برای کاربران وجود ندارد. هرچند می توان تعداد بازیکنان آنلاین را مشاهده کرد اما این تعداد تنها بخش کوچکی از کل بازیکنان آنلاین است.

Rocket League

این بازی در روز شنبه موفق به ثبت رکورد ۱۹۲ هزار کاربر آنلاین شد و تنها یک روز پس آن، رکورد جدیدی را ثبت کرد . با توجه به عرضه این عنوان برای کنسول ایکس‌باکس وان می توان انتظار داشت این تعداد افزایش پیدا کرده و کاربران جدیدی بازی Rocket League را خریداری کنند.

تمامی این موارد هنگامی جالب می شود که سازندگان بازی در استودیو سایانیکس به هنگام عرضه، دستیابی به تعداد ۱۰ هزار کاربر را بسیار شگفت آور تصور می کردند، اما این بازی توانست به سرعت از این تعداد عبور کند و جایگاه خود را در میان بازی‌های ورزشی مستحکم کند.

نظر شما در رابطه با آمار منتشر شده، چیست؟

منبع:Attackofthefanboy