نویسنده: حامد افرومند
// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید بازی PES 2016 برای رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ مشخص شد

به مناسبت برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ در  خرداد ماه سال آینده، بسته الحاقی جدیدی تحت عنوان Pro Evolution Soccer's Euro 2016 برای PES 2016  منتشر خواهد شد. ضمن اعلام تاریخ انتشار این بسته از سوی کونامی، جزییاتی نیز فاش شده است. با زومجی همراه باشید.

برخلاف دوره‌های گذشته که بخش ورزشی الکترونیک آرتز وظیفه‌ی ساخت یک بازی بر اساس مسابقات جام ملت‌های اروپا را بر عهده داشت، امسال کونامی با PES 2016‌ این رقابت‌ها را پوشش خواهد داد. کونامی امروز اعلام کرد که بسته الحاقی Pro Evolution Soccer's Euro 2016 در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ (۱۴ مارچ ۲۰۱۶) برای PES 2016 منتشر خواهد شد.

متاسفانه طبق روال نسخه‌های مجموعه Pro Evolution Soccer، مشکل کسب مجوز قانونی (لایسنس) در این بسته الحاقی نیز نیز دیده می‌شود. به این ترتیب کونامی هنوز موفق به گرفتن مجوز برای ۹ تیم حاضر در این رقابت‌ها نشده و این تیم‌ها را لباس واقعی‌شان نخواهیم دید. اگرچه کونامی قول داده تا در آینده این مشکل را برطرف کند. به این ترتیب این تیم‌ها فقط با نام کشور خود در این بسته الحاقی حضور خواهند داشت. این ۹ تیم عبارتند از: روسیه، لهستان، بلژیک، ایرلند، سوئد، اتریش، مجارستان، رومانی و سوئیس. همچنین از ۱۰ ورزشگاه میزبان این رقابت‌ها، فقط استادیوم Stade de France که میزبان بازی فینال خواهد بود در بازی وجود دارد. البته با آپدیت جدید، شاهد تغییر در ظاهر استادیوم‌ها، منوها و ارایه نتایج بازی‌ها با توجه به رویداد جام ملت‌های اروپا خواهیم بود.

بازی قبلی جام ملت‌های اروپا  ۵۳ تیم لایسنس شده داشت. به این معنی که بازیکن می‌توانست رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ را نیز تجربه کند.  اما آن بازی توسط بخش ورزشی الکترونیک آرتز (EA Sports) ساخته شده بود و به عنوان یک بسته الحاقی به FIFA 12 اضافه شد. بخش ورزشی الکترونیک آرتز از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲ مجوز ساخت بازی‌ها جام ملت‌های اروپا را در اختیار داشت.

جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۰ ژوئن۲۰۱۶) به میزبانی ۱۰ شهر و ورزشگاه در کشور فرانسه برگزار خواهد شد. بسته الحاقی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. تمام دارندگان بازی PES 2016 می‌توانند به صورت رایگان این بسته را دانلود کنند. همچنین در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۱ آپریل ۲۰۱۶) نسخه‌ای از PES 2016 شامل جام ملت‌های اروپا به صورت فیزیکی برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این بسته الحاقی چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده