نویسنده: محمد رستمی
// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

بروزرسانی جدید NBA 2K16 آخرین نقل و انتقالات را اعمال می کند

اخیرا استودیو 2K Sports بروزرسانی جدیدی برای NBA 2K16 منتشر کرده است که براساس آخرین تغییرات تیم‌های واقعی بسکتبال لیست بازیکن‌های تیم‌ها را دچار تغییرات می‌کند. در ادامه این مطلب با زومجی همراه باشید.

استودیو 2K Sports، سازنده بازی فوق‌العاده زیبا و محبوب NBA 2K16، بروزرسانی جدیدی برای بازی منتشر کرده که براساس آن آخرین تغییرات تیم‌های واقعی لیست بازیکنان تیم‌های مختلف را دستخوش تغییر کرده است.

علاوه بر این ظاهرا توکی اسپورتز قرار است امتیازات بازیکنان را اصلاح کند. بر این اساس با توجه به آنکه اخیرا کمپانی الکترونیک آرتز تغییراتی در ریتینگ بازیکنان NBA LIVE 16 داده است احتمال می‌رود به زودی 2K Sports نیز همین عمل را بر روی بازیکنان انجام دهد.

NBA 2K16 یکی از بهترین بازی‌های شبیه ساز بسکتبال است که تاکنون ساخته شده، این بازی در زومجی مورد بررسی قرار گرفته است و توانسته نمره بسیار عالی ۹ را کسب کند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

از ویژگی‌های خاص این بازی می‌توان به بخش My Career با روند داستانی عالی، بخش مدیریتی دقیق و عالی در MYGM،  گرافیک و جلوه‌های بصری فوق‌العاده بازی و انیمیشن‌های اختصاصی اکثر بازیکن‌ها اشاره کرد.

بازی NBA 2K16 هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ مبتنی‌ بر ویندوز در دسترس است.

منبع: AttackoftheFanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده