// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

جیم لی به تیم نویسندگان کمیک Suicide Squad پیوست

طبق اخبار انتشار یافته از سوی وب‌سایت دی‌سی کمیکس، جیم لی، هنرمند معروف کره‌ای-آمریکایی به جرگه تیم نویسندگان Suicide Squad پیوسته است. با زومجی و جزیئات این خبر همراه باشید.

بر اساس خبری که چندی پیش از درب‌های دفتر دی‌سی کمیکس به بیرون درز پیدا کرده، جیم لی، هنرمند، نویسنده، ویراستار و خالق توانمند کره‌ای-آمریکایی دی‌سی به تیم خلاقان و آفرینندگان کمیک‌های Suicide Squad پیوسته است. این اتفاق در حالی رخ داده است که این روزها و با اخبار و تیزرهای داغ و وسوسه‌انگیزی که از پشت‌صحنه‌ فیلم جوخه انتحاری بیرون می‌آید، همه بی‌صبرانه منتظر اکران این فیلم هستند و صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌ها پیرامون این فیلم جنجالی هر روز بیشتر از روز پیش می‌شود.

اضافه شدن لی به مجموعه نویسندگان و خالقان سری کمیک‌های Suicide Squad می‌تواند به این دلیل باشد که دی‌سی قصد دارد امسال به کمیک‌ها و شخصیت‌های داستانی خود سر و سامانی بدهد و به نوعی شاهد تولدی دوباره با تغییراتی چشم‌گیر در مجموعه کمیک‌های دی‌سی خواهیم بود. تولد دوباره و شروع تازه برای Suicide Squad از پاییز امسال خواهد بود و اولین کمیک از سری جدید این مجموعه که قرار است به صورت دو شماره در هر ماه منتشر شود، نزدیک به شش ماه دیگر و با همراهی و هنرمندی جیم لی به دست علاقه‌مندان چشم انتظار خواهد رسید. جالب است بدانید که قرار است همزمان با اکران فیلم Suicide Squad مجسمه‌هایی در اندازه ۳۰ سانتی‌متر از شخصیت‌های اصلی فیلم همچون جوکربا بازی جرد لتو، هارلی کوئین (مارگو رابی)  و دیگر ستارگان حاضر در این اثر سینمایی، توسط شرکت دی‌سی کالکتبلز به بازار عرضه شود که قیمتی در حدود ۱۵۰ دلار برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. البته شرکت فانکو هم قرار است مجسمه‌های کوچک و فانتزی مخصوصی برای این فیلم  را همزمان با اکران عمومی آن، راهی بازار داغ و پر طرفدار هواداران  دی‌سی کند. نظر شما در مورد تصمیمات و اتفاقات جدید دی‌سی کمیک، فیلم در آستانه اکران Suicide Squad و کمیک‌های جدید از این مجموعه چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده