نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

پس از نورمن ریدس، این بار گیرمو دل تورو به ملاقات کوجیما می‌رود

پس از ملاقات نورمن ریدس با هیدیو کوجیما، این بار نوبت به گیرمو دل تورو رسیده تا با این بازیساز بزرگ ملاقات داشته باشد؛ ملاقاتی که شایعه همکاری مجدد این سه نفر با یکدیگر را تقویت می‌کند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

یکی از بهترین خبر‌های سال گذشته برای طرفداران سبک ترس، ساخت نسخه‌ای جدید از سری فوق محبوب سایلنت هیل (Silent Hill) توسط هیدیو کوجیما، خالق متال‌گیر، بود. اثری که کوجیما در ساخت آن با گیرمو دل تورو، کارگردان صاحب سبک فیلم‌های ترسناک و جونجی ایتو، خالق مانگا‌های سبک ترس همکاری می‌کرد و نورمن ریدس، بازیگر محبوب سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) هم نقش شخصیت اصلی این بازی را ایفا می‌کرد.

با این حال پس از اختلافات کوجیما و کونامی، کمپانی ژاپنی ساخت بازی را لغو کرد و پس از آن هم کوجیما کلا از Konami جدا شد و استودیو مستقل خود را با نام کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) تاسیس کرد؛ استودیویی که قرار است اثری برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی تولید کند و کوجیما مدتی است که با بازدید از استودیو‌های بازیسازی بزرگ دنیا در پی آشنایی با جدید‌ترین فناوری‌های ساخت بازی است. همین چند روز پیش بود که نورمن ریدس ملاقاتی با کوجیما داشت و پس از آن هم تصویری از لوگو استودیو کوجیما پروداکشنز در حساب رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد که شایعه همکاری مجدد این دو را بر سر زبان‌ها انداخت؛ چرا که ریدس معمولا از حساب اینستاگرام خود فقط به عنوان یک صفحه اجتماعی کاری استفاده می‌کند. حال گیرمو دل تورو هم از طریق انتشار توییتی اعلام کرده که به زودی با کوجیما ملاقات می‌کند:

به زودی به ملاقات هیدیو کوجیما خواهم رفت. تا آخر هفته توییتی در این باره منتشر نمی‌شود؛ ولی سعی می‌کنم خبر‌های جالبی داشته باشم.

وعده دل تورو به انتشار خبر‌های خوب در مورد این ملاقات می‌تواند شایعه پیوستن مجدد وی به کوجیما را برای همکاری در بازی جدید این بازیساز تقویت کند. بدون شک تایید همکاری مجدد تیم سه نفره کوجیما، ریدس و دل تورو خبری خوش برای طرفداران خواهد بود و انتظار برای معرفی بازی جدید کوجیما را بیش از پیش سخت‌تر می‌کند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟

منبع: SegmnetNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده