نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

ساخت بازی Quantum Break به پایان رسید

سم لیک، کارگردان و نویسنده‌ی Quantum Break، طی توییتی از پایان مراحل ساخت این بازی خبر داده است. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.

سم لیک (Sam Lake) از استودیو رمدی (Remedy) با نوشتن عبارت «گُلد شد» در کنار نام بازی Quantum Break، خبر کامل شدن ساخت این اثر را در توییتر اعلام کرد. با این حساب، توسعه‌ی این بازی در حدود یک ماه و نیم پیش از آغاز عرضه‌اش به سرانجام رسیده است.

بازی Quantum Break قرار است در ۵ آوریل (۱۷ فروردین ۹۵) برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر شود. در این میان، کسانی که نسخه‌ی دیجیتالی بازی را تا زمان تعیین‌شده، یعنی ۴ آوریل (۱۶ فروردین‌ماه) برای کنسول نسل هشت مایکروسافت پیش‌خرید کنند، نسخه‌ی ویندوزی آن را هم به‌طور رایگان به دست خواهند آورد.

پیش‌خرید کوانتوم بریک برای ایکس‌باکس وان یک امتیاز دیگر هم دارد و آن، امکان دریافت رایگان بازی Alan Wake، دیگر ساخته‌ی رمدی، به‌همراه دو محتوای دانلودی The Signal و The Writer است؛ هدایایی که در فروشگاه ایکس‌باکس و شماری از خرده‌فروشی‌ها، بازی Alan Wake’s American Nightmare هم به مجموعه‌ی آن‌ها (که همگی در قالب نسخه‌ی دیجیتالی به دست خریدار خواهند رسید) اضافه شده است. در این بین، یک باندل ایکس‌باکس وان ۵۰۰ گیگابایتی به‌همراه بازی Quantum Break و هدایای‌اش هم برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده که پیش‌فروش آن مدتی است که در وب‌سایت آمازون آغاز شده است.

بازی Quantum Break از قابلیت ذخیره‌سازی بین-پلتفرمی (Cross-save) پشتیبانی می‌کند؛ ولی قابلیت بازی میان-پلتفرمی (Cross-platform) در آن گنجانده نشده است. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی از طریق فروشگاه ویندوز 10 قابل خریداری خواهد بود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده