// شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بازی موبایل NBA Live به صورت رایگان منتشر شد

 الکترونیک آرتز بازی موبایل NBA Live را به صورت کاملا رایگان برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS منتشر کرد. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه شوید.

بازی NBA Live هنوز برای الکترونیک آرتز اهمیت دارد، زیرا نسخه‌ی موبایلی این بازی را بصورت کاملا رایگان عرضه کرد. این بازی که به نحوی نسخه‌ی کوچک‌تر NBA Live 16 محسوب می‌شود، طبق تاریخ مقرر یعنی ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۴ (۱۷ ماه فوریه ۲۰۱۶) در تعدادی از کشور‌ها آماده دریافت برای سیستم عامل‌های  اندروید و iOS (آیپد، آیپاد و آیپاد تاچ) است. اما اگر شما جزو کسانی هستید که بازی را به دلیل قرار نگرفتن در فروشگاه‌ محدوده‌ی خود نمی‌توانید دریافت کنید، احتمالا با کمی صبر بیشتر تا بروزرسانی فروشگاه، قادر به دریافت بازی خوهید بود.

اگرچه نسخه‌ی موبایلی بازی NBA Live بطور تمام‌ وقت به اینترنت احتیاج دارد، اما کاملا رایگان است. حجم این بازی تنها ۹۵.۸ مگابایت بوده و برای نصب آن بروی سیستم عامل iOS و دستگاه‌های iPad, iPod و iPod Touch به نسخه‌ی ۷ و یا بالاتر نیاز خواهید داشت. برای کاربران اندروید نیز تنها پیش نیاز داشتن حداقل نسخه‌ی ۳.۲ است. همانند بسیاری از بازی‌های موبایلی دیگر،  NBA Live نیز دارای بخش خرید‌های داخل بازی است. توضیحات مختصری در مورد بازی به نقل از سازندگان ارایه شده است:

در همه‌ی ایام سال با رخداد‌های روزانه‌ی NBA،  بازیکنان، تیم‌ها و همچنین سایر رخداد‌های فصلی  همراه شوید. از بازی‌های ۵ در مقابل ۵ و گیم‌پلی جذاب و سه بعدی لذت ببرید و راه خود را در مسیری سخت برای رسیدن به فینال NBA باز کنید.

ption id="attachment_106077" align="aligncenter" width="640"]nba live مسابقه‌ی ۵ در مقابل ۵ در نسخه‌ی موبایلی بازی NBA Live

اگر به دنبال یک بازی بسکتبال جذاب و مناسب هستید، نسخه‌ی موبایلی NBA Live به دلیل رایگان بودن انتخاب خوبی خواهد بود. پیش از این در زومجی تصاویری از بازی NBA Live 16 را مشاهده کردید. نظرات خود را در مورد این بازی جذاب و نسخه‌ی موبایلی آن با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Attackofthefanboy

 

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده