نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

بازی Smite برای پلی استیشن 4 رده بندی سنی شد

سازمان رده‌بندی سنی بازی‌ها در اروپا (PEGI) نسخه پلی‌استیشن 4 بازی SMITE را درجه‌بندی سنی کرده که بر اساس آن، بازی امروز (۲۹ بهمن-۱۸ فوریه) منتشر خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Smite یک اثر مشهور در سبک MOBA است که اولین بار در سال ۲۰۱۴ توسط Hi-Rez Studios از طریق لانچر اختصاصی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد. سازندگان بازی سپس در مرداد ۹۴ نسخه ایکس‌باکس وان آن را هم عرضه کردند و یک ماه پس از آن بازی از طریق استیم نیز منتشر شد. حال نهاد رده‌بندی سنی PEGI که بر روی محتوای بازی‌ها در کشور‌های اروپایی نظارت دارد، نسخه پلی‌استیشن 4 این اثر را هم رده‌بندی سنی کرده و توضیحات زیر را در مورد آن ارائه کرده است:

بازی Smite برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب است. دلیل این امر وجود خشونت غیر‌واقعی علیه کاراکتر‌های انسانی در بازی است.

بازی Smite

البته همان طور که در تصویر بالا هم مشاهده می‌کنید، تاریخ انتشار بازی MOBA استودیوی های-رِز، ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) ذکر شده است که باید تا پایان امروز منتظر تایید یا تکذیب آن باشیم. البته موردی که کمی درباره‌ این مطلب غیر‌واقعی به نظر می‌رسد، عبارتی است که سایت PEGI برای بازی‌های آنلاین به کار می‌برد؛ مثلا در پست مربوط به نسخه پی‌سی یا ایکس‌باکس وان همین بازی در سایت مذکور، عبارت «این اثر از امکان بازی آنلاین بین گیمر‌ها پشتیبانی می‌کند» دیده می‌شود که در مورد این نسخه چنین چیزی را نمی‌بینیم و از آن‌جایی که SMITE یک بازی کاملا آنلاین است، این مساله کمی عجیب به نظر می‌رسد.

به هر حال همه چیز تا پایان امروز مشخص خواهد شد.

منبع: SegmnetNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده