نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

بروزرسانی جدید برای بازی Dota 2‌ و انتشار جعبه چهارم مسابقات شانگهای

کمپانی ولو در طی یک بروزرسانی جدید برای بازی Dota 2 که نزدیک به یک گیگابایت حجم داشت، علاوه بر رفع بسیاری از باگ‌ها، جعبه چهارم مسابقات شانگهای را نیز برای دارندگان کتاب این تورنمنت منتشر کرد. برای جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

تنها جایزه باقی مانده کتاب مسابقات زمستانی شانگهای جعبه چهارم بود که دیشب به همراه بروزرسانی سنگینی عرضه شد. در این جعبه شاهد ست‌های زیبایی برای هیروهای Naga ،Magnus ،Luna ،Legion Commander ،Brewmaster ،Broodmother و Dazzel با شانس دراپ بسیار کم اما فوق العاده زیبا هستیم. در تصویر زیر می‌توانید این ست‌های زیبا را مشاهده کنید:

Treasure-4-shanghai-major-dota-2-zoomg

این بروزرسانی باگ‌های مختلف بازی را نیز برطرف کرد که بسیاری از آن‌ها مربوط به مشکلات گرافیکی اسکیل‌ها و نقشه بازی، مشکلات حرکتی و تغییر انیمیشن هیروها، بهبود عملکرد بازی و کاهش فشار بر روی Ram و باگ‌های صوتی و تصویری مختلف بودند. همچنین برای پنج هیرو Arc  Warden ،Shadow Fiend ،Winter Wyvern ،Zeus و Undying فایل‌های جدیدی اضافه شد که به احتمال زیاد مربوط به قسمت‌های مختلف این قهرمانان است و قرار گرفتن آن‌ها در Workshop مسلما می‌تواند دلیلی بر انتشار ست‌ و آیتم‌های متنوع در آینده‌ای نه چندان دور برای این هیروها باشد. از دیگر تغییرات حاصل شده بعد از انتشار این بروزرسانی می‌توان به سنت همیشگی اضافه شدن امکان رای دادن به تیم‌ها، پیش بینی بازی‌ها و حدس بهترین بازیکن هر رقابت اشاره کرد که طبق معمول اگر خوش شانس باشید، می‌توانید امتیاز برای افزایش سطح کتاب خود کسب کنید و با اتمام زمان مشخص شده مسیر مخصوص ماموریت‌های رویداد NewBloom  نیز حذف شد.

مرحله گروهی مسابقات زمستانی شانگهای در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ فبریه (۶ تا ۹ اسفند) و مرحله اصلی آن در تاریخ ۲ تا۶  مارچ(۱۲ تا ۱۶ اسفند) آغاز خواهد شد.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده