نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

آشنایی با تیم‌ های حاضر در مسابقات شانگهای - CDEC Gaming

در ادامه معرفی تیم‌های حاضر در مسابقات شانگهای Dota 2 به سراغ نایب قهرمان مسابقات The International 5 یعنی تیم CDEC Gaming خواهیم رفت تا بیشتر با سبک بازی و بازیکنان آن آشنا شویم. زومجی را همراهی کنید.

مسابقات The International در حالی پنجمین دوره خود را به پایان رساند که تیم CDEC همه را شگفت زده کرده بود. آن‌ها با انسجام عالی تیمی و بازی خارق العاده سان "Agressif" ژنگ بازیکن پست Carry تیم توانسته بودند با شکست مدعیان اصلی این تورنمنت به مسابقات گراند فینال صعود کنند. هر چند EG مانع از کسب جایزه شش میلیون دلاری توسط این تیم شد، ولی شاهد بودیم که در مسابقات Dota 2 یک تیم یکپارچه و بدون حضور بازیکنانی مطرح چگونه توانست قوی‌ترین تیم‌های این بازی را به زانو در آورد.

CDEC-Roster-Shanghai-major-dota-2-zoomg

ترکیب تیم CDEC Gaming:

China سان "Agressif" ژنگ
China هوآنگ"Shiki" جی وی
China چن "XZ" زژی
China فو "Q"  بین
China لیو "garder"  ژین ژو

یکی از ویژگی‌های مهم این تیم بدون شک فعالیت کم آن‌ها در برابر نتایج فوق العاده‌ای است که در تورنمنت‌ها به دست می‌آورند. هر چند کمتر شاهد حضور این تیم در رقابت‌های گوناگون هستیم، ولی این تیم در بیشتر مواقع توانسته جز ۴ تیم برتر مسابقات باشد؛ برای مثال این تیم در فاصله بین اتمام مسابقات TI5 تا قبل از عرضه بروزرسانی 6.86 برای نقشه بازی فقط در دو تورنمنت رسمی حاضر بوده که سوم و چهارمی مشترک هر دو این مسابقات را کسب کرده است و در Major فرانکفورت نیز شاهد کسب جایگاه پنجم و ششم مشترک توسط این تیم بودیم. اما بعد از عرضه بروزرسانی 6.86 این تیم در رقابت‌های کمی حضور پیدا کرده به همین دلیل پیش بینی سبک بازی احتمالی آ‌ن‌ها برای تورنمنت شانگهای کمی سخت به نظر می‌رسد.

مطالب مرتبط

آمار پیک و پیروزی تیم CDEC در نسخه 6.86 نقشه بازی:

Agressif:

gyrocopter Gyrocopter/ 8 games/ 50% winrate

garder:

spirit_breakerSpirit Breaker/ 7games/ 57% winrate

earth_spiritEarth Spirit / 4 games/ 75% winrate

tuskTusk/ 4games/ 50% winrate

Q:

visageVisage/ 8 game/ 87.5% winrate

disruptorDisruptor/ 4 games/ 75% winrate

witch_doctorWitch Doctor/ 3 games/ 33% winrate

xZ:

batriderBatrider/ 5 games/ 40% winrate

furionNatures Prophet/ 5 games/ 80% winrate

dark_seerDark Seer/ 3 games/ 33.3% winrate

Shiki:

dragon_knightDragon Knight/ 3 games/ 100% winrate

queenofpainQueen of Pain/ 4 games/ 25% winrate

templar_assassinTemplar Assassin/ 4 games/ 75% winrate

با توجه به تعداد بازی‌های کم این تیم در نسخه 6.86 نمی‌توان تحلیل دقیقی از بازی آن‌ها داشت؛ اما به طور کلی تمام تمرکز این تیم در یک تاکتیک خلاصه می‌شود که آن Agressif برای همه و همه برای Agressif است. دقیقا این جمله به خوبی وظایف تیم را شرح می دهد و تمام بازیکنان تیم باید فضا لازم در مبارزات برای حضور قدرتمند این بازیکن باهوش را محیا کنند. در مبارزات بازیکنان CDEC بسیار محتاطانه عمل می‌کنند؛ اما لحظه‌ای که درگیری را آغاز کنند تا آخرین توان ممکن به سمت حریفان خود حمله‌ور می‌شوند و وسواس خاصی در کشتن ساپورت‌های تیم حریف هنگام شروع درگیری‌ها دارند. دو ساپورت این تیم یعنی Q و garder با تمام توان پشتیبانی لازم را برای فارم راحت‌تر بازیکن Carry تیم فراهم می کنند و به عمل استک کردن جنگل بعضا مشغول می‌شوند. البته نباید از بازی زیبای Q با هیروی Visage تیم‌های حریف غافل شد چرا که به خوبی در مسابقات نشان داده است که می‌داند چگونه از توانایی‌های این هیرو به نحو احسن استفاده کند. البته نباید تاکتیک اصلی این تیم که هدف آن فشار همه جانبه بر یک مسیر بازی است، را از یاد برد. به هر حال باید منتظر آغاز مرحله اصلی رقابت‌های شانگهای باشیم تا عملکرد این تیم را دقیق‌تر مشاهده می‌کنیم ولی مسلما CDEC می‌تواند با تکرار عملکردش مانند مسابقات TI5 جز چهار تیم برتر باشد.

به نظر شما این تیم چه جایگاهی را در رقابت‌های زمستانی شانگهای کسب خواهد کرد؟

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده