// پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

فکشن‌های بازی Total War: Warhammer و محل شروع آنها مشخص شد

اگر شما هم جزو طرفداران سری توتال‌وار هستید و دوست دارید از اخبار اولین نسخه از سه‌گانه‌ی وارهمر مطلع شوید، این خبر را از دست ندهید. برای جزییات بیشتر با زومجی همراه شوید.

استودیو کریتیو اسمبلی به تازگی لیست تمامی فکشن‌های بزرگ و کوچک بازی Total War: Warhammer و همچنین محل شروع آنها را در نقشه منتشر کرد. هدف این معرفی که در یکی از بلاگ‌های توسعه‌دهندگان بازی منتشر شد، تمرکز بروی فکشن‌های کوچک بازی و توضیح در مورد چگونگی تاثیر آنها بر روند اصلی بازی است.

بر اساس گفته‌ی کریتیو اسمبلی تقریبا هیچ‌کدام از فکشن‌های غیر‌قابل بازی که همان فکشن‌های کوچک باشند، شباهت زیادی به یکدیگر ندارند و این امر را می‌توان از تفاوت در ظاهر فکشن‌های هم نژاد متوجه شد. یکی از نگرانی‌های همیشگی طرفداران توتال‌وار یعنی احتمال جنگ دو فکشن متحد شما بر ضد یکدیگر، در این نسخه نیز وجود خواهد داشت. اما این تمام مشکلات پیش‌رو نخواهد بود.

ظهور ناگهانی و پرسه زدن فکشن‌های کوچکی مانند ارک‌های وحشی برای بدست آوردن غنایم و ایجاد بی‌نظمی، می‌تواندمشکلات جدی را در جلو یا پشت مرز‌های شما ایجاد کند. به عنوان مثال قبیله‌ی اسکال تیکرز (Skull Takerz) از ارک‌های وحشی، در هنگام شروع بازی به صورت کاملا پراکنده و در دسته‌های جدا از هم قرار دارند. طولی نخواهید کشید که این دسته‌های تشنه‌ی جنگ یکدیگر را پیدا کنند و به نزدیک‌ترین تمدن هجوم ببرند. بر‌اساس گفته‌ی توسعه‌دهندگان، اینکه شما چطور می‌خواهید در برابر چنین حملاتی مقاومت کنید و از نابودی کامل نجات پیدا کنید، تنها بخشی از مشکلاتی است که باید مدیریت کنید. کریتیو اسمبلی همچنین عنوان کرد که پس از تست‌های اولیه‌ی این بازی، آنها به مرور زمان فکشن‌های بیشتری را به بازی اضافه کردند و عقیده دارند که با داشتن ۵۲ فکشن، به حد مطلوبی از تعادل برای بازی رسیده‌اند.

Total War Warhammer FactionsStartPosition قاره‌ی کهن که در نسخه‌ی اول سه‌گانه‌ی وارهمر خواهید دید، تنهای بخشی از دنیای بزرگ وارهمر است

این ۵۲ فکشن شامل یک فکشن امپراطوری و ۱۱ فکشن اطراف آن، ۷ فکشن شوالیه‌های برتونیا (Bretonnia)، و ۶ فکشن پراکنده‌ی دیگر که تمامی فکشن‌های ذکر‌شده از نژاد انسان‌ها هستند - ۱۲ فکشن از نژاد پوست‌ سبز‌ها (GreenSkins) - همچنین ۱۰ فکشن نیز از نژاد دووارف‌ها (Dwarfs) - و چهار فکشن از نژاد کنت‌های خون‌آشام (Vampire Counts) و در نهایت نیز یک فکشن جنگجویان بحران یا کی-آس (Warriors of Chaos) می‌باشند.

این بازی زیبا در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ (۲۸ آوریل ۲۰۱۶) به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی و بروی سیستم‌ عامل‌های ویندوز، لینوکس، مک و SteamOS منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد کمیت و کیفیت فکشن‌های این بازی چیست؟ با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Pixeldynamo

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده