// چهار شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic با موتور آنریل 4 بازسازی می‌شود

مراحل بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic، بازی محبوب استودیوی بایووِر با موتور گرافیکی آنریل 4 اکنون توسط توسعه‌دهندگان مستقل آغاز شده است. بازسازی بازی علاوه بر گرافیک شامل ماموریت‌ها و جهان جدیدی نیز می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بازسازی Knight of the Old Republic که عنوان Apeiron را نیز یدک می‌کشد با همکاری استودیوهای پوئِم، توسعه‌دهنده بازی‌های مستقل و کمک برخی از هواداران بازی نقش‌آفرینی Star Wars صورت خواهد گرفت. گروه، تصاویری را از مناطق مختلف Endar Spire  و Tatooine منتشر کرده است که می‌توانید آنها را در پایین خبر مشاهده کنید.

وب‌سایت The Apeironبه برخی از سوالاتی که امکان پیش آمدن آنها برای علاقمندان وجود دارد، پاسخ داده است. یکی از این سوالات در رابطه با قانونی بودن ساخت این بازی توسط استودیو پوئم است. توسعه‌دهندگان در پاسخ به این پرسش، گفته‌اند که مراحل ساخت بازی کاملا خوب بوده و بازی در هنگام عرضه کاملا رایگان خواهد بود. اگر از جمله افرادی هستید که به ساخت بازی‌های مختلف کمک مالی می‌کنید باید بدانید که گروه توسعه‌دهنده Apeiron، اکنون هیچگونه کمک مالی‌ را قبول نمی‌کند.

توسعه‌دهندگان در وب‌سایت Apeiron نوشته‌اند:

ما به دنبال آن هستیم که قبل دریافت هرگونه کمک مالی، سهم بزرگی از بازی را به اتمام برسانیم و مشکلات آن را رفع کنیم.

توسعه‌دهنده Apeiron برای آشنایی هرچه بیشتر علاقمندان، استریم‌های زنده‌ای از مراحل توسعه‌ بازسازی Star Wars را در توئیچ پخش کرده‌اند. در حال حاضر شناخت زیادی از Apeiron نداریم با این‌ حال، تصاویر منتشر شده دید اول شخصی را از محیط‌های مختلف بازی نشان می‌دهد. بازی  Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد، در هنگام عرضه به بازیکنان اجازه نگاه انداختن به اطراف را با دوربین اول شخص می‌داد، اما در حقیقت بازیکنان قادر به انجام بازی با این دید نبودند. تمامی تصاویر از نسخه قبل از آلفا است.

Endire Spire:

Tatooine:

مقایسه‌ی تصویری نسخه‌ی اصلی با بازسازی:

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده