// سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

وبلاگ ژاپنی Final Fantasy XV افتتاح شد

کمپانی اسکوئر انیکس با انتشار تصویری جدید از بازی Final Fantasy XV، خبر از افتتاح وبلاگ ژاپنی این بازی داد. در این وبلاگ پست‌هایی مرتبط با وضعیت و روند ساخت بازی Final Fantasy XV منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات بیشتر همراه باشید.

کمپانی اسکوئر انیکس همزمان با افتتاح وبلاگ ژاپنی بازی Final Fantasy XV که جزئیاتی از وضعیت و روند ساخت این بازی را به اطلاع عموم خواهد رساند، انجمن‌های ژاپنی Final Fantasy XV را تعطیل می‌کند. در بیانیه رسمی کمپانی اسکوئر انیکس چنین آمده است:

سلام به همگی! ما تیم روابط عمومی بخش دوم تجاری (بخش مسئول ساخت Final Fantasy XV) هستیم. امروز وبلاگ رسمی Final Fantasy XV افتتاح می‌شود. در آینده شرایط و وضعیت ساخت بازی در این وبلاگ اطلاع‌رسانی خواهد شد. ما همچنان به انتشار اطلاعات مختلفی از رویدادهای مرتبط با Final Fantasy XV و دعوت از میهمانان از طریق صفحه رسمی این بازی در شبکه اجتماعی توییتر ادامه خواهیم داد.

در جدیدترین تصویر منتشر شده از بازی Final Fantasy XV به همراه شخصیت نوکتیس و دوستانش شاهد غروب آفتاب در منطقه دوسکه هستیم. در نسخه دموی این بازی که در حدود یک سال پیش منتشر شد، این منطقه قابل بازی و کاوش بود، این تصویر را در زیر مشاهده می‌کنید.

final-fantasy xv screenshot جدیدترین تصویر منتشر شده از بازی Final Fantasy XV

براین اساس، وبلاگ و صفحه رسمی بازی در شبکه اجتماعی توییتر تنها مرجع انتشار اطلاعات مرتبط با بازی Final Fantasy XV توسط کمپانی اسکوئر انیکس هستند. اما مهم‌ترین خبری که در مورد بازی Final Fantasy XV منتشر شده است را باید اعلام تاریخ عرضه رسمی این بازی دانست. بر طبق اعلام کمپانی اسکوئر انیکس بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۶ (۱۱ فروردین ۱۳۹۵) و بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده