نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

دیپ‌سیلور دلیل مشکلات فعلی نسخه بتای Homefront: The Revolution را اعلام کرد

به رسم همیشگی استودیو دیپ سیلور اخیرا نسخه بتای بازی Homefront: The Revolution را در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان قرار داده اما متاسفانه بازی با بازخورد‌های منفی زیادی روبرو شده است. از همین رو استودیو سازنده به این نظرات منفی پاسخ داده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه با زومجی همراه باشید.

چند‌روز پیش استودیو دیپ‌سیلور نسخه بتای بازی Homefront: The Revolution را در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان قرار داد اما این بازی با نظرات و بازخورد‌های منفی کاربران روبرو شد. به همین جهت اهالی استودیو دیپ‌سیلور در انجمن‌های اختصاصی بازی پاسخی برای این دسته از کاربران قرار داده‌اند. براین اساس استودیو دیپ‌سیلور در پاسخ خود به نظرات کاربران در ارتباط با گرافیک ضعیف و مشکل نرخ‌فریم بازی گفت: نسخه کنونی که درحال تجربه آن هستید اندکی قدیمی است و بازی هنوز هم درحال توسعه است و ما برای رفع مشکلات و بهبود نرخ‌فریم بازی سخت کار می‌کنیم.

به صورت دقیق‌تر دیپ‌سیلور اعلام کرد:

نسخه‌بتای کنونی که در اختیار کاربران قرار گرفته قبل از کریسمس آماده شده و از آن زمان تا کنون تحت آزمایش برای عرضه است. به‌همین جهت گرافیکی که در بازی شاهد آن هستید در نسخه نهایی پیشرفت زیادی خواهد داشت چراکه همین الان هم انیمیشن‌ها و جزئیات‌ گرافیکی  بازی نسبت به نسخه بتا بهبود یافته‌اند و علاوه بر‌این‌ها این نسخه تنها برای تست فنی ارائه شده است.

باگ‌ها و مشکلات گرافیکی نیز اکثرا به دلیل عدم بارگذاری کامل بافت‌ها هستند. علاوه بر این اگر کاربران با جزئیات بسیار ضعیف روبرو شدند لطفا به تیم سازنده اطلاع ‌رسانی کنند! این یکی از دلایل عرضه نسخه بتاست.

درجه سختی بازی نیز برگرفته از سبک بازی Resistance Mode است که تصمیم گرفتیم آن را مثل نامش اندکی چالش برانگیز طراحی کنیم. اما بازهم نگران نباشید، چراکه ما نیز از این شدت سختی آگاهیم و سعی داریم سطوح ساده و متوسط را نیز برای کاربرانی که اولین بار است به سراغ Homefront می‌آیند آماده کنیم.

درخصوص Machmaking نیز تاخیر در اتصال به دلیل تعداد کاربران حاضر، تنظیمات فایروال و NAT و تنظیمات دستیابی به اینترنت کاربران است.

 

درنهایت باتوجه به آن‌که نسخه‌بتای کنونی مربوط به مدتی پیش است و براساس گفته‌های کمپانی از آن زمان تاکنون نرخ‌فریم پیشرفت زیادی داشته ‌است و روند بازی بهبود یافته است، می‌توان به نسخه‌نهایی بازی بسیار امیدوار بود!

Homefront: The Revolution  در تاریخ ۱۷ می در ایالات متحده (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵) و ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) در بریتانیا و بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: GamePur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده