// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

آهنگساز Crysis و Ryse: Son of Rome به تیم سازنده Divinity: Original Sin 2 پیوست

پس از درگذشت ناگهانی کریل پوکروفسکی، آهنگساز بازی Divinity, استودیو لاریان علاوه بر غم از دست دادن ایشان، در پی جایگزینی وی با فردی با تجربه است. برای آگاهی از جزییات بیشتر با زومجی همراه شوید.

تابستان گذشته در خبری ناگهانی و ناراحت کننده، استودیو لاریان درگذشت کریل پوکروفسکی، آهنگساز مجموعه ی Divinity، را به اطلاع عموم رساند. ایشان آهنگ‌های به یادماندنی زیادی را برای بازی‌های لاریان ساخته بود. در این میان می‌توان به بازی LED Wars که در سال ۱۹۹۷ منتشر شده و همچنین تبدیل شدن ایشان به چهره‌ای شاخص در لاریان طی کنسرت‌های زنده‌ای که در پشتیبانی از بازی Divinity: Original Sin داشتند، اشاره کرد. به قول اعضای لاریان, او از میان ما رفت و فقدان او واقعا سخت است.

در اطلاعیه جدید لاریان که در وبسایت کیک استارتر منتشر شده، عنوان شد بوریزلاف اسلاوف که در کرایتک با نام «بابی» شناخته می‌شد، به این استودیو ملحق می‌شود. از آثار وی می‌توان به آهنگسازی بازی‌های Ryse: Son of Rome، Crysis 2، Crysis 3 اشاره کرد. کرایتک در مورد وی چنین می‌گوید:

اگرچه واقعا کسی نمی‌تواند برای ما جایگزین وی شود، اما جستجوی لاریان برای یافتن آهنگسازی که بتواند از عهده ی 2 Divinity: Original Sin برآید موفقیت آمیز بود.

اسلاوف اذعان کرد با وجود اینکه همیشه از طرفداران بازی‌‌های لاریان بوده، اما به دلیل علاقه زیاد به کارها و آهنگ‌های کریل، هیچ وقت به دنبال کار کردن برای این استودیو نبوده است.

«بابی» برای اولین بار به واسطه ی استعدادی که در آهنگسازی داشت و بازیکنان را به وجد می‌آورد، مورد توجه استودیو لاریان قرار گرفت و می‌توان گفت که او ایده‌های فوق العاده ای برای Divinity: Original Sin 2 دارد.

اسلاوف همچنین طی پیامی ویدیویی اذعان کرد با وجود اینکه همیشه از طرفداران بازی‌های لاریان بوده، اما به دلیل علاقه‌ی زیاد به کارها و آهنگ‌های کریل, هیچ وقت به دنبال کار کردن برای این استودیو نبوده است. وی با این کار مقام آهنگساز قبلی را ارج نهاده است. این پیام ویدیویی همچنین شامل یک موزیک پس زمینه‌ی نیمه کاره از اسلاوف است. سون وینک، موسس لاریان، اعلام کرد که این آهنگساز ایده‌های بسیار عالی برای Divinity: Original Sin 2 دارد و قول داد از این پس هیچ یک از کارهای وی قبل از تمام شدن منتشر نخواهد شد.

نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده