نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

نیروی جدید بازی Clash of Clans احتمالا «Ice Mage» خواهد بود

سازندگان بازی Clash of Clans در ادامه تلاش برای توسعه هرچه بیشتر این بازی محبوب قصد دارند تا نیروی جدیدی را به آن اضافه کنند که احتمالا Ice Mage خواهد بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

استودیو فنلاندی سوپرسل اخیرا پستی در انجمن‌های رسمی بازی Clash of Clans منتشر کرده که بر اساس آن سازندگان در حال کار بر روی اضافه کردن یک نیروی جدید به بازی هستند. همین خبر باعث شده تا طرفداران بازی حدس و گمان‌های مختلفی در مورد این نیرو داشته باشند. با این حال سازندگان بازی اخیرا طی مصاحبه‌ای، سرنخ‌های تازه‌ای از این نیرو جدید ارائه کرده‌اند؛ با استناد با این مصاحبه‌ها، این نیروی جدید از یکی از قدیمی‌ترین نیرو‌های بازی الهام گرفته شده و ابتدا قرار بود در بازی Clash Royale (بازی جدید سوپرسل که در سبک کارتی است) هم حضور داشته باشد که بعد‌ها از آن حدف شده است.

طرفداران پیش از این حدس می‌زدند که احتمالا نیروی Musketeer بازی Clash Royale نیرو جدید Clash of Clans خواهد بود که اظهار سازندگان مبنی بر «حذف شدن» این نیرو از Clash Royale این نظریه را نقض می‌کند. با این حال عده‌ای از طرفداران سراغ فایل‌های صوتی بازی Clash Royale رفته و متوجه شده‌اند که دو فایل صوتی جالب وجود دارد که در بازی استفاده نشده است. این فایل‌های صوتی «ice_mag_hit_01.wav» و «icemage_attack_01.wav» نام دارند و بر اساس آن‌ها انتظار می‌رود که منظور از نیروی جدید Clash of Clans همان Ice Mage باشد که تمام موارد ذکر شده توسط سازندگان در مورد آن صدق می‌کند. به احتمال زیاد این نیرو دشمنان را منجمد خواهد کرد و برج‌های دفاعی Inferno هم تاثیری بر وی نخواهند داشت.

به‌علاوه اگر از طرفداران Clash of Clans باشید، می‌دانید که در تاون هال ۱۰، نیروی جدید Dark Elixir معرفی نمی‌شود و احتمالا این نیرو جدید برای پر کردن این خلا به بازی اضافه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: TouchArcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده