// یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

نسخه ده میلیون دلاری بازی Dying Light: The Following معرفی شد!

بازی Dying Light که پیش از این رکورد پرفروش‌ترین بازی سبک ترس و بقا در هفته اول را به نام خود ثبت کرده بود، عنوان گران‌قیمت‌ترین بازی تاریخ را به گنجینه افتخارات خود اضافه کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در سال ۲۰۱۳ کمپانی کدمسترز با معرفی نسخه ۱۲۵ هزار یورویی Grid 2 که به همراه یک ماشین به فروش می‌رسید، علاقه‌مندان به صنعت بازی‌های ویدیویی را شگفت‌زده کرد. اما مدتی بعد با ارائه نسخه یک میلیون دلاری Saints Row IV با نام Super Dangerous Wad Wad رکورد گران‌قیمت‌ترین بازی تاریخ به نام استودیو  وولیشن ثبت شد. حال استودیو تک‌لند با عرضه نسخه‌ای از بازی Dying Light با نام The Spotlight Edition با قیمت ده میلیون دلار رکوردی جاودانه برجای گذاشته است.

این نسخه خاص از بازی Dying Light که با همکاری کمپانی گیم عرضه شده است، شامل چهار نسخه از Dying Light: The Following - Enhanced Edition با امضای اعضای استودیو تک‌لند و سازندگان بازی است. علاوه بر چهار نسخه فیزیکی از بازی، خریدار این نسخه شانس ایفای نقش به عنوان یکی از شخصیت‌های مکمل در فیلم اقتباسی این بازی با نام Dying Light: The Movie را بدست می‌آورد. همچنین شخص خریدار توسط راجر کریگ اسمیت تحت تعلیم بازیگری قرار گرفته و تریلر اختصاصی  در صحنه فیلم‌برداری خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های نسخه ده میلیون دلاری Dying Light می‌توان به آموزش بدل‌کاری و پارکور، آموزش رانندگی اف-رود، یک جلسه گریم، تور فیلم‌برداری با اقامت در هتل‌ها و پروازهای درجه یک، ده بلیط وی‌آی‌پی افتتاحیه فیلم، نسخه‌ای از فیلم‌نامه و شانس صداپیشگی در قالب شخصیت کایل کرین اشاره کرد.شارلوت نایت، مدیرعامل کمپانی گیم در این باره می‌گوید:

Dying Light یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های بقا-محور حال حاضر است و اکنون که در فصل برگزاری مراسم اسکار به سر می‌بریم، بهترین فرصت برای سفر به سوی هالیوود است. ما مطلع هستیم که طرفداران ما علاقه‌مند هستند که در قالب یکی از شخصیت‌ها به ایفای نقش بپردازند و بدون شک از بازیگران نقش‌های اصلی الهام گرفته‌اند، بنابراین خرید این نسخه بهترین فرصت برای گیمری است که قصد دارد بر روی پرده نقره‌ای ظاهر شود.

نسخه ده میلیون دلاری Dying Light محتویات نسخه ده میلیون دلاری بازی Dying Light

منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده