نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

بازی Hitman: Absolution برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد

علاقه‌مندان به سری بازی‌های هیتمن می‌توانند به زودی نسخه Absolution این سری را از طریق قابلیت Backward Compatibility بر روی ایکس‌باکس وان تجربه کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

قابلیت Backward Compatibilty این امکان را برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان فراهم کرده که بتوانند بازی‌های منتخب عرضه شده بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 را مجددا بر روی کنسول نسل هشتمی خود نیز تجربه کنند و پس از معرفی این ویژگی، شاهد بازی‌های متعددی هستیم که به مرور زمان به لیست آثار آن اضافه می‌شوند. حال استودیو آی اُ اینتراکتیو، سازنده سری بازی‌های هیتمن، انتشار نسخه Abolution این مجموعه را برای ایکس‌باکس وان تایید کرده است. این خبر در مصاحبه هانِس سیفرت، مدیر استودیو و ریلی برنن، مدیر بخش روابط عمومی این استودیو، با سایت WorthPlaying تایید شده که البته هنوز زمان دقیق انتشار بازی مشخص نیست.

البته سیفرت ضمن تایید این بازی، اعلام کرده که قصد دارد دیگر نسخه‌های سری هیتمن مثل Blood Money و نسخه بازسازی شده از سه قسمت اول هیتمن (Hitman HD Trilogy) را نیز برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه کند. این استودیو پیشتر بازی Kane and Lynch 2: Dog Days را از طریق Backward Compatibility برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه کرده است.

این خبر در حالی منتشر شده که ماه آینده اولین قسمت از نسخه جدید و اپیزودیک بازی هم با نام Hitman عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان به مامور ۴۷ و ماجراجویی‌های وی می‌توانند در تاریخ ۲۱ اسفند (۱۱ مارس) این اثر را بر روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی تجربه کنند.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده