نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

Destiny 2 سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود؛ امسال منتظر بسته‌ی الحاقی بزرگ Destiny باشید

کمپانی اکتیویژن در بخشی از گزارش خود برای سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی، اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی بازی تیراندازی اول‌شخص Destiny منتشر کرد. امسال یک بسته‌ی الحاقی بزرگ برای این بازی منتشر می‌شود و سال آینده نیز دنباله‌ی آن عرضه خواهد شد.

در گزارش مالی اکتیویژن آمده است:

شرکت اکتیویژن به همراه شرکایش در بانجی، انتظار دارد که در سال ۲۰۱۶ یک بسته‌ی الحاقی جدید و بزرگ را برای بازی Destiny عرضه کند و در سال ۲۰۱۷ نیز یک بازی کامل را به عنوان دنباله‌ی آن به انتشار برساند.

اکتیویژن همچنین اعلام کرد که حدود ۲۵ میلیون بازیکن، بیش از ۳ میلیارد ساعت به تجربه‌ی Destiny پرداخته‌اند.

Destiny 2 در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده بود، اما ماه گذشته اعلام شد که این بازی زودتر از سال ۲۰۱۷ عرضه نمی‌شود.

شرکت بانجی در سایتش درباره‌ی آینده‌ی مجموعه‌ی Destiny اینگونه توضیح داد:

در حال حاضر صدها نفر از افراد پرشور در بانجی مشغول به کار هستند تا برنامه‌ی آینده‌ی Destiny را به ماجراجویی‌ها، دشمنان خطرناک و گنج‌های پرزرق و برقی تبدیل کنند که انتظار ما را می‌کشند. ما به محض اینکه آمادگی‌اش را داشته باشیم جزییات این موضوع را با شما در موقعیت‌های همیشگی به اشتراک می‌گذاریم.

بازی Destiny یک تیراندازی چندنفره‌ی آنلاین است که در سال ۲۰۱۴ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد. Destiny اولین بازی بانجی پس از جدایی این استودیو از کمپانی مایکروسافت و پیوستنش به اکتیویژن است. بازیکن‌ها در این بازی هدایت «نگهبانان» را بر عهده می‌گیرند. نگهبانان افرادی هستند که با کمک نیرویی به نام «روشنایی» از آخرین شهر امن زمین در برابر موجودات فضایی محافظت می‌کنند. ماموریت اصلی نگهبانان این است که یک جسم آسمانی به نام «مسافر» را احیا کنند و با سفر به سیارات مختلف، بیگانگان را قبل از نابودی کامل بشریت از بین ببرند.

بانجی تا کنون سه بسته‌ی الحاقی بزرگ به نام‌های The Dark Below و House of Wolves و The Taken King را برای Destiny منتشر کرده و به وسیله‌ی آنها داستان بازی را گسترش داده و حالت‌ها و محتواهای جدید به آن افزوده است.

شما درباره‌ی انتشار چهارمین بسته‌ی الحاقی Destiny و همچنین قسمت دوم این بازی چه نظری دارید؟

منبع: Games Radar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده